Hoj hoj...

2012-10-24 @ 18:35:33
Hojsan Hojsan...
 
nu vart det länge sen igen men dagarna flyger förbi och timmarna räcker verkligen inte till... 
 
vi hade det såååå jävla bra i turkiet iaf. varmt och skönt och allt var så bra. agnes trivdes som fisken i vattnet och hon mådde så gott. alla vart så imponerad av denne dam och hon kramades med alla och alla va så snäll tyckte hon.
 
jag har inte riktigt tid att skriva så super mycket utan jag skulle bara lägga in kortet på datorn och tänkte att jag dra en snabb inlägg. 
agnes åkte iad på turkiska svinkopper.....VA??!?!?! va fan är det? hon va prickig och fin så vi fick åka direkt när vi kom hem till herr dokorn och få pencillin. nu är hon frisk och allt är i sin ordning. nu bråkar vi bara om provsvaren på hennes undersökning. men läkaren lovade att ringa mig i veckan så vi få väl ligga på lite. jag vet ju redan att hon har gluten men vi måste ju som sagt ta nästa steg nu. och det sitter fast hos dom verkar det som. men men vi ser väl vad som händer =)
 
 
 
 
Jag vet inte vad som hände med bilderna, dom hamnade lite som dom ville själv du... :/ 
Men nu orkar jag inte lägga upp fler ...är ju rätt många kort!
 
Men som sagt vi hade det så bra och Agnes tjatar dagligen om vi kan åka tillbaka och när isf =)
Vi planerar in en resa i maj har jag sagt och hon blir sååå lycklig varje gång jag säger det ;)
 
NU ska jag njuta av tystnaden och lugnet då virpirran har åkt till Pappsen inatt ... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback