En tripp på birsta...

2012-09-25 @ 20:39:54
Men först bjöd jag in mig själv till my homegril på midda.. Och se på sjutton så gott det vart! ojoj hon kan hon min lilla Kazoo!
Sen drog vi på birsta och shoppas loss lite. Jag fyndade e tröja (som jag kan ha i turklandet) nu när en annan ska till värmen...*hooost*
Ojoj 49 kr, som hittat.
Sen gick jag lös på våttservetter till lilltösa på öb. Dom är klockrena och luktar gott. Dom brukar går som smör i solsken men nu fanns det massor hemma så jag tog hela famnen full ... :P Nu kan na bajsa igen och lukten går bort helt.. haha
 
Agnes utvecklas tok fort och nu pratar hon fulla meningar och väldigt mycket, Hon skämmer ut en på bussen med sin små charade.. Tex " Men mamma, ha du puttat? uscha på dig, säg förlåt" Det är typ hennes favvo mening.
Sen sjunger hon dessa pippi och emil låtar om och om igen. Och skriker, bokstavligen skriker.. "GE FYYYYYR" :S
 
Nu äre roligt för nu har hon så många funderigar och är väldigt nyfiken. PÅ ALLT!
 
Mitt lilla gryn är en stor tjej.
Hon älskar att spela alla ett spratt och hon älskar när man säger " men huga är du ledsen" Då kommer hon och lossas grinar och låter precis som hon grinar, men hon klappar mig på kinden och säger " de gå brrrrra nu mamma" Hon rullar fint på r:en och hon är för underbar. Hon älskar att ha plåster konstigt nog för hon älskar som sagt att få uppmärksamhet..
 
Hon är så faccinerande. Man kan ligga och kolla på henne när hon pula på med dockorna och pratar för sig själv. Hon är en ödmjuk person som verkligen vet hur man roar mammsen.
Hon trotsar på och tester gränser så man blir gråhårig emellanåt men så är det...
 
När dom har morgonsamlig på dagis så brukar fröknarna säg "God morgon Agnes, va kul att du är här" då säger hon, varje morgon..."JAG HETER INTE AGNES, JAG HETER BARBRO!"
 
Så nu kalla vi na för barbro.. till och med dom på dagis och hon ropar så glatt, "Aaa komme sart"
Men sen säger hon "Nämen ja hete ju agnes"
 

Ialla fulla fall så ser jag att klockan börja närma sig 20.40 och nu är det ett sista ryck innan det är svanhoppet ner i bingen.
 
Have fun fox!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback