Turklandet, here we come!

2012-09-23 @ 14:38:14
Yes yes, om en vecka exakt idag åker ja, min älskade dotter, mamma och moster till turklandet. En vecka av "avkoppling" och en vecka av bara fantastiskt underbart umgänge. Gud vad vi längtar och agnes är så oförstådd om vad som ska hända men hon har iaf plockat fram sina badbrallor, foppisar och simringen så hon vet iaf att vi ska åka dit det är varm och där man kan bada hela dagarna =)
Och hon berättar för alla att hon ska "FLUGA FLUGAPLANET"
 
Jag längtar som bara den! =))
Gjorde även ett pass till henne och herregud hur barn verkligen inte kan bete sig eller vara speciellt medgörlig när dom behöver det som mest... hahaha hon ser ut som en fånge på kortet ocj även livärdd. Hon som gjorde passet sa att det var ett annorlunda kort med att det absolut skulle funka som ett passfoto. haha hon sa även flera gånger om att dom i tullen kollar inte på kortet på samma sätt som vi gör, men nä jag ska visa er när det kommer så får ni bedömma själv hur underbart kortet är ;) haha
 
Nä jag har resfeber ja. Nervös är jag för flygningen för min egen del då jag inte är ett big fan of it lixom. Hur det kommer gå för Agnes del det är en annan sak. Hon är ett barn och jag kan inte kräva tystnad och stillhet i 4 timmar utan vill någon skälla så be my guest, jag skäller tillbaka ja!
 
Men vi åker ju från Arlanda 21.00 så förhoppningsvis så sover hon =)
Men allt kommer gå galant =)
 
Nä nu ska ja ta dessa tre krigare ...
och visa vem som är den största krigaren ;) höhö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback