Första magsjukan Ever...

2012-11-30 @ 15:50:33

Inatt vaknade jag av att Agnes spydde, som ett djur!
In i duschen bort med sänkläderna och försöka somna om....gick 30 minuter så va det samma igen!

Hon grinade, jag grinade och led av hela mitt hjärta för hennes skull!

Lägger oss igen och lyckas somna om ett par timmar. Har endast kommit en liten uppkastning men tack och lov så äter hon lite och dricker bra med vätska. Detta har nu övergått till utgifter baktill, men hellre det!!! Gud hon va så rädd inatt för det är ju hennes första gång som hon har magsjuka med kräkning. Jag vart lika rädd för hon visste som inte att hon skulle ut med det då hon gjorde det andra istället...

Men men nu hoppas jag att detta är borta imorgon så vi på söndag KANSKE kan åka ner på julskyltningen (för visst är det väl det på söndag?)

Men i alla fulla fall så har jag idag satt upp stakar och jul gardiner..tog ca 3 timmar då annat kom emellan !

Nu ska vi försöka käka lite av Agnes favorit mat (tomtegröt) så ser vi vad som händer med den!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback