Shopping!

2012-09-02 @ 21:32:18

Fantastiskt är det juh!
Har shoppat idag men satan så snål man har gått och blivit på äldre dar. Eller kanske mer förnuftig och smart ;) you name it.

Skulle köpa gummistövlar åt mig själv men Nää det vart lite till hemmet istället;) höhö massa nya saker och jag är galet nöjd.

Agnes hade saknat sin mamma så jag fick en sån Bamse kram när jag kom och hon sa "tack mamma, lab lo" haha
Men i bilen pussade hon på pappa sin hela vägen och hon har väl ringt han 3-4 gånger nu ikväll plus att hon har tittat på kort på han och pussat och sagt "lucka till på jåbet"

Btw, Agnes klättrade ur spjälsängen idag!!!! Gaaah det har aldrig hänt och jag hoppas hon glömmer det snart igen ;) funderar på det där med stora tjejen sängen igen men Nää ja måste nog prata med henne ang den först. Orka skruva upp och ner flera gånger, har ju gjort det två gånger redan :S

Agnes har iaf börjat med ett nytt ord "åhh Annes dutti tjejen" säger hon om allt och allt hon gör. Hon vill ha beröm när hon gör saker, även när hon har bajsat blöjan ;) min lilla skrota! Så mycket glädje och kärlek en liten människa kan ge en annan.
Min dyrbarare diamant som gör mig både lycklig och gråhårig ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback