Nu kör vi!

2008-08-20 @ 04:32:56
God afton älskade du!
Läget ?

Jahaja här händer det inte mycket. Livet står mest stilla på alla frontar, men vad gör det?
Det ända ja gör känns det som är jobba, sover och festar (ibland) haha
Men nu äre såhär va att ja har endast 22,5 timmar kvar till semester mina älsklingar! Åhh va underbart du.
Vad ska ja göra då?
Hmm ja ska, slappa, hoppas på en lite roadtripp tillsammans med änglarna, och bara glida! 
Men en min tur kommer det ju sluta med att ja får endast semester ett tag och sen vill dom ha tillbaka mig till jobbet.. Ja mena, vem vill inte jobba med en legend? =O

Vad har hänt sen sist då?
Jag har jobbat
Varit ute på bravader
Härjat på Selånger
Blivit bestulen på min plånka
Köpt ett köksbord för 3 tusen (?) Whhhy? 
Hittat sjukt mycket äckelflugor på min toa
Min systerson William ha fått en "katt" (Kanin)

Nä fy vad ja ha lessnat på att blogga.. as tråkigt!

urscha

I helgen ska ja iaf ta det mycket passivt med tanke på att ja ska på dop på lörda, men det är inte den enda anledningen.. Utan ja ska försöka övervinna min äckliga låga karraktär. Min mamma är galen, min pappa tycker endast att vi slutar för tidigt, Jeanette ska låsa in mig hemma hos dom! hahaha

Men kommer nu på bara så här att ja ska ju på kalas på lörda.. Opps.  
=) haha
Neeeej ja ska försöka att inte gå ut för hårt.
Men egentligen så måste man ju fira in Semestern.. eller ?

Emma tycker helt seriöst att ja ska skaffa mig en grabb..
Ja vet inte ja. Visst vore det trevligt att ha någon men ja känner att det kanske är för tidigt att slänga sig in i nått när ja känner som jag gör för M. Många tro inte att ja gör det eftersom ja lever det sunkna liv som ja gör idag, men ja tro ja gör det för att ja verkligen inte orka grubbla. Helgerna är ju alltid jobbigaste eftersom ja påminns hela tiden av han. Spela ingen roll vad det är..

Emma jag och Ante va o handlade för ett tag sen. När ja går ut från affären över parkeringen så får ja en såndär konstig känsla i kroppen som gör att mycket från M´s tid kommer tillbaka. Ja fatta inte, en sån liten grej kan man få en att sakna en människa så sjukt mycket. Än idag är det jobbigt att behöva inse att läget är som det är.. ca 7 månader senare.
Vissa dagar är skit. Då orka ja inte ens vara hemma, då måste ja göra nått..
Ja kollar på kl nästan varje dag 15.45 och väntar än idag på samtalet från han då han säger att han är på väg hem! Varför kan ja inte släppa människan? Vart sitter problemet? Åhhh ja bli så fruktansvärt arg på mig själv.

HJÄLP!

Jag verkligen skriker efter att någon ska slå nått i mitt huvud, så ja kan slippa leva som ja göra och slippa gå runt dag in o dag ut o vänta på den förbannade telefon samtal!

Jag ha pajat så sjukt mycket. Eller pajat o pajat, jag har levt så äckligt hårt nu den sista tiden så ja skäms nästan.
Men även att ja skäms så kommer ja inte sluta!
Är ja sjuk i halva kolan eller va fan äre frågan om?
Ähh skit samma. Ja orka inte mer. Ja ha ångrat sjukt mycket som ja ha gjort sen i januari. Eller ångra kan ja inte säga att ja inte kan göra eftersom det inte går att få ogjort, men ja ha gjort mycket sjuka saker som ja aldrig mer kommer göra iaf.
Nää nu äre inge kul längre, Ja vill kliva av tåget.
Ja frågade Emma om hon kanske ville gå ut på lörda, hennes svar till mig va... Ja ha lessnat!
VARFÖR KAN INTE JA LESSNA!?

Näje nu ska ja göra sista rycket innan ja ska hem o sova!

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback