SEMESTER!!!!!

2008-08-22 @ 06:19:02
Weeeeeiiiii dude,
Exakt  ca ungefär 1 timma kvar tills ja stämplar ut. Ska då gå genom entren, pissa i blomkrukan och säga "sooo long suckers, ses om tre veckor" haha
Eller nää ja ska inte pissa i krukan, tro inte det skulle vara så poppis, men ändå.. Hade varit en sjukt skönt grej att få göra det iaf. haha Eller?

Natten har varit makaber, Ha inte hänt ett skit. Nån tant ville kissa, en ville bara prata och en annan ville endast ha vatten. Soooooft jobba va? Aaaa mena ju det. Dra in 1500 spänn varje natt av att lirka på tangenterna samt kolla in tvburken. Vem ha det bättre? Njaaa ingen. hoho

Va även igår på Ikea med kärla familjen. Inhandlade massa tjoff
*En barnvagn
* 3 boddys
* 2 Pyjamaser
* 1 Tutte
* 1Tunika till da Dop
* 2 Linnen
* 2 Bonaqua
* 3 påsar gott och blandat *justja som ja tänkte äta o fira min semester med, men kom dock på dom nu*
* 1 stycke midda på resturangen inne på Birsta City
* Nått skumt medel på Apoteket eftersom ja ha fått "Inf" i tungpiercingen..
* 1 stycke sol polett on city
* 1 Bodycreeeam

Jani kåååmpizar, detta kalas gick på nästan 1200 kr. Inte mycket pengar. Men rätt coolt att man kan bränna en hel del på endast en timma. jaja men som ja alltid säger... det sitter ju icke i pengarna

Idag ska ja endast slappa tro ja. Hem o slänga mig i soffan för att få så lite sömn som möjligt.
Tvätta
Färga knoppen
Duscha
Städa
Tigga mat hos moderkakan
Hångla upp Emma o Hennes Makabert coooola Sambo
Käka onyttigt jävla skit
Och trycka en o annan rulle.

Men om ja känner mig själv rätt så lär man hamna nere på stan, full som fan.
Hahaha
Gud va ja verkligen peppa mig själv till att INTE gå ut ikväll! *NOT*
Men ja ha lovat Emma och min lever.

Annars då, jotack livet rullar på och tåget går snabbt.
Bilen står kvar i Timrå utan ratt *va*

Ja har iaf haft jordens bästa sommar, en sommar som har givit mig massa.
Många nya vänner har halkat in i mitt hjärta.
Många minnen som ja titt som tätt tar fram o ler emot.
Bilder som knäppts som ja oxå kan ta fram och luta mig tillbaka o njuta av.
Personer med personligheter som ja bara älskar.
Det absolut bästa som hänt i sommar va när vi åkte till Övik.
Öviksbona är mina änglar, personer som ja har haft mycket trevligt med och som ja verkligen tycker om. Vissa iaf, för heter man Angelica så finns det alltid någon människa som tar en med storm och sen slår blixten ner! PASS
Men annars så ha ja verkligen älskat allt ja gjort i sommar. Ja kan inte sluta tänkte på det, och vill bara dra tillbaka tiden till den dag ja o Emma drog till Övik på hamnfesten. Det va så sjukt jävla underbart.
Alla människor va så helt fucking underbara. Åhh va ja saknar den helgen.
Varenda sekund ligger mig varmt om hjärtat. Och ja lovar, är läget som det är idag samma igen nästa år  så finns ja i Övik för att åter igen uppleva dom människor samt nya minnen!
Men ja ska tillbaka inom snar framtid.
Jag saknar Alla och ja saknar Nissssslas speciellt mycket.
Min vapendragar där.
Jag älskar dig dumjävel!

Nää nu får ja en klump i magen av lycka. haha
Emma och ja ha funnit varnadra åter igen. Och det är ju.............rätt okej!
Hon är trevlig iaf.
Tycker om henne lite lätt och hoppas på att vi kan umgås på den nivån vi gör idag några månader till iaf.
Ja ha kännt henne i 8 jävla piniga år, men ja står ut! Det är inte det. Nej nej, jävla trevlig tjej det. SNABB EMMA

Haha ojoj kl börja bli tooo mycket nu för att gå runt till pattisarna och...........ja kolla lite.

Ja kommer förmodligen lägga upp en massa cards senare ikväll på min helt underbara sommar.
Men tills dess.....Have a nice day Kåååmpizar.
He(j) påre



None

The best of the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback