Va fan gör ja vaken nu???!!!!!!

2008-08-23 @ 03:54:01
Åhhh va fan gör ja vaken nu då??
Kan inte sova. Jävla sketna skit rent ut sagt.
Så less
Ska på dop imorgon kl 13.
Och det känns som om att om ja inte dra igen mina blå snart kommer ja vara död imorgon.
Så ja ska snart ge mig på ett försök till att klubba ner mig i min extremt stora säng.. haha

Kvällen ha tillbringats hemma hos Emma, spelat tv-spel... men ja fick panik för ja dog heeeeela tiden så vi slog på Yippee ki-yay mf istället.. Sviiiin bra. Ja garvade åt Jarmo hela tiden. Vilken jävla kille.. stört skön.. haha

Åt även midda där med Emma, Ante Palten och Miiichel.
Spelade även fotboll efter maten. Mycket bra.
Vart även sönder skjuten av Miiichel. Men vad gör det?  Man är väl hård som en sten!!

Nä som sagt dop imorgon. Intagning av ala alkoholn at night blire även.

Gott folk, Vi hörs i bingen.
Hej påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback