det va gulligt sagt.....

2008-12-07 @ 20:50:38
..........

Hej!!
Men nu skall jag vara Ärlig ...Uppriktig!!
När jag såg din bild...så ville jag bara fråga dig följande: Gumman...tror du på
Underverk?
Oavsett ditt svar...skulle min replik vara följande: Jag har iaf aldrig trott på
Underverk..Inte förren jag såg DIG!!!! Då tänkte jag...Gud måste ha varit på ett
Underbart Gott humör den dagen han formade dig!!!!


Ja hittade detta mail i min mailbox i går, ja vart super glad =)
Min kväll vart räddad... Ja hade gått runt här i min ensamhet och funderat och retat upp mig på en viss människa som ja egentligen inte ens fatta varför ja lägger min energi på. Men Herrn fick mig på dåligt humör och ja tänkte bara på att nu är kvällen förstörd. Men då som sagt fick ja detta mail och då fick ja tillbaka kvällsgnistan..

Va i Haga igår igen o partade loss. Skulle på krogen men så blev det inte. Vi åkte hem till mig istället och drack lite mer och spelade kort..............till halv 7 imorse!
Vart är ansvaret gott folk?
Men trevligt hade vi.


Idag ha ja inte gjort ett bajs skit och kommer inte göra det heller. Ja va en sväng till Matfors med Linda och sen åkte vi o käkade, sen hem och upp till Emma o åt där igen =) Muummmmsan

Hem och tog emot Tussis som ska vara här inatt med mig. Så han o ja ska nog endast ligga på soffan och käka popcorn och glo på tv..=)

Annars då? Nja det är väl som vanligt, samma skit som förut. Ja fattar inte. Varför kan ja inte vara så stark som ja vill vara? Varför tro ja att ja är starkare än vad ja är?  VART SITTER DET FAST!?!?!?!
Åhh mitt nyårs löft är iaf att ja ska bli mycket mycket starkare,  ( mycket mycket smalare, och bli rökfri )!=)
Ja ska se till att folk inse att Fröken Persson inte är en matta man trampar och spottar på.
Ja är en människa ja med, en människa med behov och en människa med krav. Så enkelt är det bara!
Jag har även känslor och ja ha ett gott hjärta. Senast igår fick ja höra att ja va för godtrogen... Whaaaat? Äre inte det man ska vara? Till en viss gräns då kan ja förstå men ändå. Åhh ja blir så jävla less..

Jaha nu fick ja ett sms oxå. Vem äre ifrån? Hmm inte den ja vill iaf! Fuck You.. Haha
Nä nu är ja arg och less.

Ha en bra kväll. Hej då.
Ps, nu ska ja läsa mailet en gång till så ja kanske blir glad......hahaha

Kommentarer

Postat av: emma hemma

jaa... M38 är gullig ;p JAG ÄLSKAR DIG!

2008-12-08 @ 19:10:35
URL: http://slemmie.blogg.se/

Postat av: Angelica

Håll kjjjjjjjääääften SlemmEmma.. Åldern ha ABSOLUT INGEN BETYDELSE!!!!!

2008-12-08 @ 20:37:44

Postat av: emma hemma

haha :D nej! du är ju vacker som en sommardrömm i allas ögon :*

2008-12-08 @ 20:40:25
URL: http://slemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback