I´m Singel..........

2008-12-06 @ 17:10:04
and living the dream... Weeeeeeeeeeeeeeeeeehooooooooooooo

yes sån humör är ja på idag, ja är häppy as hell!!!

Igår va det Film och snöbollskrig i Haga, Ja förlorade... Som alltid annars!
Men min motståndare va ju speciell........ en trött kille på 30år som ja a tvungen oh låta vinna. Men näst gång grabbe/gubben/hjärtat you name it, äre blod ja vill se! För då lägger ja m inte..

Kom hem rätt sent (02.00) kröp ner i sängen menångrade ig, så jagick över till grannen (emma).
Ja sov där. Vaknade rätt sent idag, vilket ej va så bra. Men Men Life goes on

Ner på stan och panik handlade på bolaget. Bort på ett fik och snackade skit med Emma. På väg hem drar Emma aka Flumm jordens vurpa! Mohahaha, ja höll verkligen på att dö! Ja vek mig av skratt och ja det gjorde nog dom andra på storgatan med...

Nu sitter ja här på golvet o lyssnar på emmas förbannade surr... Ja tro ja ska duscha så ja slipper henne.
Och det värsta av allt händer ju nu!!! Åhhh ja blir så less, emma tar min telelfon och ska ringa. Sagt o gjort. Men hon ringer fel........................................ åhh och inte till vilken person som helts heller. Jävla idiot. Jaja nu kommer min telefon gå varm hela natten. Men det få NördEmma stå för.

jävla massa Emma i detta inlägg känner ja, så nu skiter ja i henne och i detta blogg förbannades inlägg.
Såå Hejpåre
Ha en bra Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback