Ingen vila ingen ro..

2008-12-28 @ 06:04:00
Tjaoobella.
Sitter nu på jobbet och ha endast en timma kvar ca.. Sen ska ja INTE hem o sova, nej nej!
Ja ska ta mig till min syster för att hjälpa henne att städa ur hennes lägenhet! Åhh ja kommer vara så grinig o trött. Men Men. Sen på em ska ja träffa my daddy och fira min fösledag.. =) Haha
Ska bli nice som sjutton..
Sen efter det ska ja hem och gris sova.. ja ska sova flera timmar. Och ja ska även stänga av min telefon, hör o häpna.. hahaha

Ja ska ha egen tid-
Täcket o Kudden i soffan och bara mysa.
Och ja längtar så faaaen!

Annars då? Natten har varit bra och ja ha inte fått många saker gjorda.. haha

Nej nu är ja trött som en gris och måste hitta på nått så ja inte somnar. Hmm
Vad ska det vara, kl 6 på morgonen och alla sover och allt är gjort!
Jaja ja hittar på nått.

Have a nice day dude.

Kommentarer

Postat av: Hussein

Lovlig svesnk kvinna? ja Hussein mot fagerdal elska dig du jöra mig svenskt?! OK? Se ofta på dig miket!

2008-12-30 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback