ja Kontra direkt.....

2008-12-17 @ 02:01:00
... men förmodligen. Varför ska ja stå o ta skiten och inte kunna försvara mig?
Glöm det dumjävel. Ha du kritik att dela ut så ska du fan kunna ta kritik själv! Jävla Nolla
Ursh.....

Fy ja är på dåligt humör just nu. Sitter på jobbet o vill bara få ett utbrott. Men ja ska tygla mig, ja ska icke sjunka ner på samma låga nivå som personen i fråga ha gjort. Du må ha en jävla skit jul.
BLÄ PÅ DIG!

Hepps, Vad händer jaaao?
För ungefär en timma sen samlades truppen i dagrummer här på jobbet för att få en "julegrötfika-mittinatten"
Va super mysigt. =)
Dock varade den inte så länge då problem uppstod och man har ju ett ansvar.
Så nu sitter ja här, kollar runt lite på datorn och slå ett öga ut över korridoren. Lungt o Skönt är det där iaf. Alla ligger o hånglar med kudden medans ja suger på en snus (?)...
The time is  01.44 och ja är rätt pigg, iaf mot för vad ja bruka vara vid denna tid. =) *Stooolt*
Så nu härdar vi.

Imorgon är kalendern rätt ihop tryckt.
*Vakna vid 13 tiden
*Duscha
*Fixa Nyllet (vilket är lätt) haha
*Dra upp Emma Pemma (tuff utmaning)
*Ut på Brista City och sätta dom sista mega lapparna o brand
*Hem och laga Midda för två (?) =O
*Mysa ner mig i soffan och glo på film


Hmm tro ni detta kommer flyta på så bra som det borde göra??!
Förmodligen inte. Allt kommer spricka redan från uppstigning. Sen så lessnar man och skiter i resten. Men vore det inte kul att för en gångs skull kunna följa sin plan?
Men känner ja mig rätt så.............blir det ryggläge rätt mycket av morgondagen. Men Men,ja ska kämpa!

Endast ca en vecka kvar till My Böööörtdaj. Weeeei
Fira med la familja sen party all night loooong. =)
I Love To Be Born 25 December. Alltid fest. Haha
Även flaggdag!
Min mamma och pappa fick världens finaste julklapp den 25 december 1986 15.54. Ut kommer en unge på 3030 gram kärlek och ett mått på 50 cm (?)...kanske va 51 cm med. jaja

Mamma tyckte ja va ful men pappa älskade mig även med min utflytna näsa och håret som stod åt alla håll. Men med tiden lärde sig mamma älska mig och det kan man ju förstå, vem kan hata denna Skönhet?! Haha =)

Nä men nog om det nu.. Nu kallar varmchoklad nerven. Så ett hopp ner  soffan med filten o en kopp varm choklad.
Men det lär väl bli som vanligt. Man hinner inte mer än att krypa in i filten o greppa koppen innan man ha nått att göra. Men enligt min diagnos över natten hittills så känns det som om att ja kommer kunna njuta av "rasten"...

Så so long suckers. =)

All kärlek till mina vänner, *Fjåååårtis* Pözz Pözz

Och du Linda, ja vet att du läser detta. Hoppas middagen vart bra eftersom ni inte verka ha käkat upp än.............8 timmar senare!  *BLOCKAD FÖR INGÅENDE SAMTAL* =) Haha

Och Flicke My Maaaaan, Happy börtdaj 16/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback