Kevin My Maaaaan

2008-12-23 @ 13:08:20
.........Men är ja kär eller?
Jaaa svar ja, fett jaaa. Ja grät som ett lite barn när han vann idol. Allt hår reste sig på min kropp och ja kände mig som en nybliven fjortis.. =) Ja va lycklig för en stund.... Ja va där, ja va Inne!!! haha *Linda Linda LInda*

Nä vad säger man. Han sitter även på mitt kylskåp.. Olalalalaa
Har även hört att den 27 är han bla på birsta citt, och vem kommer mer vara där.... JO JAG!!!! Ojojoj längst fram med kameran och rosa läppar. haha


Nej detta ha ja inte tid med. Ja ska ner o fika på stan med några nära o kära samt handla julklappar till in älskade Familja..
Men ja tro redan familjen Persson ha fått den absolut bästa julklappen i hela världen redan.. =)
Jocke Pocke, ja är så stolt.

Ne nu ska ja dra..
Hej Påre. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback