Knocks you out!

2008-12-05 @ 20:22:30
Ja det skulle ja vilja göra. Face you.

Ja känner mig som en jävla dörrmatta. En sån man stampar av sig skiten på heeela tiden. Plus att man kan komma o gå som man vill över mig. För ja vet, man behöver inte höra av sig alls. Utan endast när man vill stampa lite. Jaa men va bra så gör vi. Fuck off ditt svin!


Varför känner ja mig så?
Ja är överfull.

Fick ja så skulle ja bara släppa allt och bara åka, åka långt härifrån!
Men det kan ja ju inte. This fucking sucks.

Sitter på jobbet nu och vet inte rikitgt vart ja ska ta vägen. Allt bara åker fram och tillbaka i huvudet. Ja få absolut inget grepp om mig själv.
Vad ha hänt mer idag? Njaa inte mycket, tvättat, städat, legat på golvet, hmmm (?) Thats my stile...

Ja vill hem, hem till tryggheten och bara göra nått. Ja är ledig i helgen och ja känner som alla andra gånger, att ja verkligen inte vill vara hemma. För sitter ja hemma, greppar ja telefon och gör nått dumt! Nått mycket dumt, vilket absolut inte skulle vara så poppis just nu i detta läget...Ojoj håll i hatten!

Igår va ja på en skönt humör. Det tyckte kanske inte Emma O Ante, men igår va ja rikigt illa deran. Ja härjade som fan.
Ja vill vara så idag med.
Nej nu känner ja att problemen med Livet börja ta över. Noooooo never ever.
Nu tänker vi på nått annat.

Weeeeei ja fyller år om 20 dagar! Häppy börtdaj to määäj.
Vad ja önskar mig? Hmmm
Ja ja vet inte, är ja inte för old för att önska mig nått?
Men okej, ja vill ha.. en bil, ett hus och ny tv och lite pengar. Inte för mycket för ja ha så det räcker. Men en lite slant iaf.
Skulle vara sjukt bra om ja även fick en riktig vin öppnare!!!! <-- MAMMA

Så, nej oj så mycket kl vart. Dax för fika innan hemgång.
HA en bra fredadgs kväll loooovers

Pusspåre


Jag saknar min Syster!
None

Och ja saknar Felix sjukt mycket!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback