Tomten för fan.....

2008-12-23 @ 01:55:28
...ja hoppas för guds skull att du ha gett mig en micro..... Det är mitt största behov just nu. Ojoj vad ja ska micra saker när ja öppnar den största julklappen som finns från "tomten". =)

Jaha julstressen är här. Och ja har panik! Va fan händer? Ja ha inhandlat 2 julklappar till min familj, och 700 st till mig själv? Äre så det ska vara.? Kan man inte gå på en affär för en gångs skull och endast handla till dom behövande?
Ibland när ja ha handlat nått till mig själv så implus köper ja, och sen tänker ja....Hmm behöver ja denna sak? Njaa inte just nu, men senare kanske! Haha

Men Men imorgon ska ja handla allt. Som vanlig. Man står där dan innan julafton..Jävla sopa.

Men ja ha jobbat as mycket nu dom senaste veckorna så ja ha inte haft tid. Och när ja haft tid så ha det inte blibit av. haha

Btw, ja fyller år om två dagar...! Weeeeeeei 22 years old. Big girl don´t gry.

Ojoj helgen va helt underbar (?)
Bergeforsparken med brudarna och dans till Black Jack.. haha Ojoj ja tänker inte säga mer men den kvällen va helt underbar. Vi drog även in på stan o fotsatte festen där.

Nej nu vill ja inte skriva mer. Måste sova så ja orka med morgon dagen =)

God Jul 
 &
Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback