Vad ska man göra??

2008-12-15 @ 18:28:48
Resultatet blev på den underbara lördasgs kvällen typ så här.........




ca en timma senare somnade fröken hårt i en soffa i Haga! Ojoj
men trevligt hade vi, eller?

Ja vad händer annars då?
Igår ville ja gräva ner mig. Vilket ja va mycket nära på att göra. Men ja bet ihop. ja klarade av dagen tillsammans med nära o kära.
Linda kom o gick under hela dagen.
Emma kom o hälsade på samt Herr P. Halv fyra slog ja igen mina ögon när alla hade lämnat mig o ja somnade hårt innan ja hade lagt ner kroppen i sängen.

Just nu sitter ja hemma hos Emma o ha käkat midda. Ska strax rulla ner till mig för att sedan rulla ner mot destination Buss för att sakta ta mig till Jobbet där ja kommer infinna mig inatt =)
*HÄPPY*.....not

Så vi hörs senare gott folk.
Hej påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback