Where is the Love?!

2008-12-25 @ 02:51:44
Ja det kan man ju fråga sig... Just nu sitter ja i en mörk kur på jobbet och känner smärtan i brösten. Åhh vilken underbar känsla... NOT!

BTW; MY BÖRTDAJ TO DÄJ! Häppy day Maria Angelica Persson på 22 årsdagen

Men det är inte det big problem.
02.39 hmm
Tiden vart tar du vägen. 22 år ha gått av mitt liv och vart ha ja kommit. Ingenstans...
Jo ett jobb ha ja, en lägenghet ha ja och massa goda vänner. Men resten då? Är ja girig? Where is the Love of my Life...?
Älskling, vart är du? När träder du fram? När släpper du bomben till min mamma? När När När?! =)

Ähh ja ha gett upp. Det finns ingen i Sundsvall till mig. Ja måste dra, dra långt härifrån för att kunna finna the big love tro ja. Ska ja dra? eller nja, vad tjänar det till?  Eller nja, ja ger sundsvall år 2009 till att finna lyckan, kommer den inte då äre bye bye Sweden. Eller iaf Sundsvall. Kan ju inte lämna mammi. =) Haha
*Mammas lilla gulligris* Naw

Jaha, ja hade så mycket j ville skriva om när ja satt med dom andra stjärnorna, men nu är allt gone!
Men det kommer väl.

Det är vidrigt lugnt på bygget idag må ja tillägga. =)

Oj kissis nu!

Så ja, ja vill hem. Ja vill att min mamma ska hämta mig nu o köra mig till det lokala paradiset. *My home*
Ja är trött, ja är less, ja är arg, ja är bekymmrad, ja är irriterad, ja är hungrig med samtidigt inte.
Hur går det ihop?

Nä nu ska ja ringa o störa Emma för det är ju ingen idé att ringa Linda den här tiden på dygnet. Antingen är hon as full eller så sover hon. Hon är ju absolut inte i form för att säga grattis till sin bästa vän iaf. Ja fick även skicka ett sms till lillknubbisen och skriva " Grattis min bästa Angelica Puss från Linda" tänkte att hon kanske skulle fatta vinkeln, men det gjorde na inte. Så ja få väl vänta tills imorgon då hon ska köra in ansiktet i mitt bedroom kl 12. Naaw mamma ska väcka mamma. (?)

Jaja nu ska ja ut o kolla på helikopetern tro ja..
Puss På re Älskling.

Emma ja ringer nu! Sssssssvara telefonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback