Dax igen..

2008-02-11 @ 20:08:21

Japp nu va ja här igen men en massa funderingar...
Haha sällan. Kan aldrig sluta fundera. Tex i söndas morse när ja skulle fixa vatten, Slänger ja ur mig, varför har vattnet ingen färg.. ? eller är det en färg!!? haha Ja man är ju inte skapt för intet iaf.

Nu ska vi snart färga till håret lite. Göra sig lite vårfin =) haha Men vad gör det!?

Snart  Alla Hjärtansdag vad händer dårå? Jo min daddy fyller år. Mer då? Neeej inget mer händer.
Hoppas väl på att man kanske får sig en lite gåva av sin mamma men det tro ja inte. =) haha
Ringde henne idag och frågade om hon hade glömt bort mig. Hennes kontring då till mig va.. - Angelica hur ska ja kunna glömma en böld i rumpan!?- hohoho...ajja men hon kan ringa mig o lacka ur om ja inte ha ringt henne på två dagar så ja tänkte göra samma sak till henne men vad fick man för det.? Knepig min föderska där...


ähh fan vilken dag. Inte hänt nått men ändå har det hänt fruktansvärt mycket.
Varit på Ikea en sväng. Varit o tryckte en bajskebabrulle med Ida o Linda. Sen hem o slappa...
Vi som skulle börja ett mycket nytt sunt liv.. Mohahaha mmmmmmm jätte bra. Duktiga flickor!
Men ajja blir det krig frinns det ju lite o ta av. ja mena inte kommer ja dö dom första dagarna iaf.. hahaha

Åhhh vad ska man göra..??!?!?!?
Skit stad. Man kan inte ens gå ut o handla utan att det ska börja snackas massa skit. Lägg av nu SundsvallsFlickor!!!!!!!!!! Less på detta nu. Låt mig leva mitt liv som ja vill och med vem eller vilka ja vill.. man blir förbannad som fan.! jobbigt bara att folk ska ha så lite att göra i sitt eget liv så dom måste prata om andras liv för att få någon som helst spänning i sitt eget.  IDIOTER

Dagens Citat sagt av mig..
Vi åker utanför Lidl.
-Hela jävla värmeverket är ju här..!!!!!!
Lite fel där va. Men det kan ja bjuda på.. Hahaha

Nu ska vi fixa med datorerna.. Datanördarna som inte ens fatta vart enter är. men det går nog bra. hahaha

Hej hej Heeeeeej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback