Deal or No deal..

2008-02-21 @ 14:51:11
Ja ha nyss spelat det på dator.. och vet ni.!!!?? ja fick 5 000 000 i min väska nr 18.. Weeiii så nu leder ja. haha inte för att ja bruka spela det men ändå. Typ andra gången ja gör det och vinner heeeela skiten.. Synd bara att det inte va riktiga pengar.. =)

Sitter hemma hos stjärnan som födde mig till denna underbara värld, tänkte att man kanske skulle kunna fått lite sällskap men icke san icke. hon har fullt upp med annat. Men men hon fick iaf träffa mig idag.

btw. även mammor läser min blogg så nu måste ja skärpa mig.. ! hahaha
man måste ju framstå som en mycket fin och duktig flicka. Kan inte bara skriva om alkohol shopping eller hur dåligt ja mår. =)

Idag vet ja inte riktigt vad som händer. Väntar på att Linda ska hämta upp mig efter jobbet så vi kan åka o handla. Sen blire väl hem till tryggheten och kolla in pippi på danska åter idag igen! =)
Ska iaf höra om vi kanske ka ta oss en sväng ner till stan och inhandla en jacka och ett par nya strumpbyxor! kanske kan bli ett par vanliga byxor med om tid o lust finns för att prova ett par.! Hatar verkligen att köpa byxor. Åhhh finns inget värre..

William har börjat på dagis och det går tydligen jätte bra. Och det känns bra. Vill ju inte att det ska gå dåligt iaf.  haha men han är minst och alla dom andra tar hand om han så bra.

Nej nu ska jag åka.
Hörs senare ikväll.

heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback