Lön!

2008-02-28 @ 22:54:53

Men va skönt. Eller inte? Skiter i om ja ha fått lön känns det som.. Pengar hit o pengar dit.!
Ja gör bara av med dom innan ja ens ha hunnit fatta hur mycket ja fick i Lön egentligen. Man är så gaaaaaaaalen.. Åhh så less..

I helgen blir det lungt, eller det blir iaf inte en bubbel svängom på City iaf. Orka inte. Vill så gärna ligga hemma en helgkväll och bara mysa. Kolla på tv, somna till tv och vakna upp mitt i natten o tassa in till sängen och fortsätta sova. Vakna upp en helgdag och känna mig pigg o fräsch. Men icke sann icke, man ska vara dålig heeela helgen.!

Denna dag har varit skit jobbig. Ha haft så mycket att tänka på och så mycket att göra så ja mår helt seriöst illa.
Trött som en gris är ja och vill bara lägga mig och sova. Vilket ja ska göra nu. För imorgon är det åter jobb. Men sen är ja ledig lördag och söndag. Men back at tha Hospital på månda morgon! Sen vet ja inte mer, Har inte fått mer inbokat!

Jag har btw slutat röka. Inte rökt sedan i Tisdags morse.. Känns grymt bra. Är inte ens röksugen. Tycker det luktar skit när någon går förbi som har rökt.!

Känner mig grymt le och grinig idag. Vet inte varför. Men alla kan väl ha en dålig dag!?

Har iaf kommit fram till att Jag tycker ja är mycket kapabel till att ta hand om mig själv. Det tycker min mamma med. (Hoppas ja iaf)haha.. Nä men det tro ja nog att hon gör. Hon är nog stolt över mig. Ja ha jobb och egen inkomst, jag ha tak över huvudet och mat på bordet! Jag är iaf stolt över henne. Att hon alltid kommer till mig i slutet av månadet o kör en snygg kontring, lämnar mig med ett flin på sina läppar, 400 kr rikare! Det är min mamma det, hon som skapade mig! Hon som älskar mig mest av alla. Min pärla, min chef och min gudinna! Härlig Qvinna

Ja egentligen finns det inget att säga. Orka inte ens bry mig om dom små liven som snackar. Låt dom snacka.
Ja säger bara en sak......... MY LIFE MY CHOICES!!


Nej nu är kl mycket, ska sova så ja orka med morgondagen!
Sov gott!
Puss Heeeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback