mm skäkert.

2008-02-23 @ 13:18:52
Säkert att det vart en lugn freda.. haha
Ante hämtade mig på jobbet sen va det bara till att åka hem och vad hände då? Joohoru det vart lite alkohol.. haha Sällan!! neeee
Festade på lite här hemma för att sedan åka ner till stan. Hamnade på Olearys och ägde.. Meeen ja tappade brickan till min jacka så man fick åka hem utan. Ha ringt och kollat om den är där och dom skulle återkomma.. jaaa hoppas den är där. Annars blire inte kul.. haha då kommer ja ALDRIG förlåta mig själv..=(

Ikväll blir det oxå utgång.. ja fatta inte vad man håller på med..??? Men nu är det dax att ta sig i kragen och skärpa till sig.. Hua man får ångest när man känner efter. hahaha

Tyckte så synd om Linda imorse som va tvungen att kliva upp och åka och jobba. Men tur att det vart lungt igår.. Eftersom hon skulle jobba idag. Hon har nyss åkt tillbaka till jobbet. Kom hem på lunchen med en pizza. Helt underbar tjej.!!!!!!!

Varför kan man inte sova länge när man har varit ut!? ja kan inte det iaf. Imorse när Linda åkte vid halv 7 så kände man sig pigg men ändå inte. Så ja gick o la mig. Vaknade vid 9 och kunde inte somna om sen. Man är seg men har ingen ro till att sova.. =( såå tråkigt. Men imorgon blir det en dag då man ska slappa... och bara mysa.
Ajja det löser sig.!

Nu ska ja slänga omkull mig på soffan en stund men först måste ja plocka undan.. haha ser förjävligt ut här.. =) men det bjuder ja på. Sen ska ja bada.. Åhh det ska bli såå skönt! Ja längtar nästan lite. =) hahhaa

Ha en fortsatt trevlig helg.
In i dimman folket.
PussPuss Heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback