Roadtripp, Nykter och Barnvakt

2008-02-03 @ 08:20:41
Allt har man hunnit med i helgen.
Hade en mycket trevlig roadtripp till hudik ifredas....två gånger med.. =) hhaha Mycket lite att göra.
Helg har varit mycket tung på måna sätt.. Trött o seg. Vaknade kl 10 i fredas morse och va vaken tills i natt kl 1.. sov inte ens en timma mellan freda o lörda. Så man kände sig måttligt slut igår när man la sig. Fy. Är svin trött nu med men William är vaken så ja kan inte lägga mig än.. Haha Måste roa barnet. Han har sovit med mig i natt och det va varit en lugn natt tack gode gud för det. Annars hade det blivit andra bullar. Men men vi vaknade iaf vid 6 men sen låg vi och myste i sängen fram till 8, då ville han inte dansa eller kramas med mig längre. :( så nu ligger han på golvet o pratar för fullt med nån. =) haha

Ha även inte druckit en enda droppe alkohol i helgen. Känns rätt  bra. Att kroppen få lugna sig ett tag.
Men till helgen då blire intagning av alkohol iaf.

Fyyyy va trött ja är. Vill duscha men kan inte än.. Så nu få Linda komma så hon få leka med William en stund.
Även att igår skulle willjäääm ha fyllt 1.. hihi om han hade kommit när han skulle alltså. men men han ska väl få en pressent nångång framåt.. haha

Gick o tittade till han nu, då ligger han på golvet o dansar med en golvlist.. Hmm ? ajja mycket speciellt barn.
Min lilla jävla prins. =)

Vad händer idag då? Hmm
Joo vi ska städa ja o min sambo. Fixa på ballis och dona på lite. Åt även tacos med Petra igår, Så vi hade en riktigt trevlig tjejkväll men två små söta barn.. William ville leka men ja tro inte han förstog att Tyra bara va 5 månader och kunde inte playa men han =) Han vart så paff när en annan bäbis grinade.. haha såg så skojig ut.. =)

Nej nu ska jag fika.

Hörs sen dudes..
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback