Underbart!!

2008-02-18 @ 10:06:01

Helgen ha varit mycket överlägsen. Eller iaf i lördas.
Alkoholnerven och dansnerven började kvickna till fram mot eftermiddan. Hoppas in i duschen för att göra sig redo för en ny stadsrunda!

Gick ner till Lindas mamma och drack lite där. Gick efter en stund upp till Maria. Va rätt nykter när man kom dit men rätt rund under fötterna när man lämnade granloholm. Ner på stan för att förgylla livet hos alla andra.. Hamnade docj på Oleary´s, inte högsta krogen i mitt liv. Men men vet inte varför vi hamnade där.
Dansar o glider runt där. Även när vi stog o dansade så vänder ja mig om för nån pickade på min arm.. så ja vänder mig om för att kolla läget hos den personen. Vänder mig sedan tillbaka till Lindas håll.... Men vad ser ja ? Jaa inte Linda iaf. Tar då blicken en meter ner och vad ser ja då. Jo Linda sittandes på rumpan. Hon ramalade.. mitt i smeten även. hahaha hjälper henne upp, och tror då att vi ska gå vidare, eller iaf en bit in för ja mena inte skulle ja vilja stå kvar om ja hade ramlat. Meeen Neeeeeej vi stog kvar, hon hoppade upp på bena o fortsatte.. haha ajja fortsätter med dansandet och drickandet men får för oss att vi vill hem. Fixar med Drive och går ut. Åker hem tillsammans med linda o en kompis. Hungrig som man är så skulle vi inte stanna o käka utan vänta tills vi kom hem.. Väl hemma glider vi in i köket och vad står på bordet? Jooo en hel tacosbuffe.. Meeen vräck i dig maten tänkte ja. Så vi sätter oss o gluffsar tacos en sönda morgon halv 4.. haha Mumma! Elin är en pärla...


Igår va man rätt sliten, man kände ju att man levde iaf. Hua
Hela dagen gick till att ligga på soffan och tycka synd om sig själv. Känna efter om man hade ont nånstans. haha

Morgonen nu har varit rätt vild. Vaknade 06.11 för då kom chefen och ville titta på Pippi.. även danska eftersom dosan till dvd har gett upp.. Så på med pippi, vänder sig om i soffan för att försöka blunda till men kan inte. För det är så spännande på Pippi. Även att man ha sett den flera gånger men blir ändå intressant när man inte hör vad dom säger riktigt.. hahaha
Snart kommer även min systerson, ska få vara med han heeela dagen. Pussa på min lilla prins! Saknat han så mycket. Men snart är han här. =O)

Nej nu ska ja hoppa ner i ett bad.
Puss Älskade Vänner!

Mina tankar går till dig min vän!


Måste bara få slänga in ett citat som citerades av mig i söndas morse kl 08.17
-Hurru Linda, ja ha så jävla ont i stupröret... haha
Efter ett tag så fattar ja och Linda vad ja sa och brister ut i skratt.. inte för att det va så skoj säkert men själv situationen vi befinner oss i ju då va rätt läskig.. hahahaha
Men den bjuder ja på igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback