Vad händer?!

2008-02-07 @ 17:47:52

Ja det kan man ju fråga sig.
När ska mitt liv återgå till det stabila ? Nä ska man få känna sig trygg.??. eller på nått sätt känner ja mig redan trygg men känner att det är nått som fattas.. Jaa.. Vad kan det vara ?!?!?!? haha.. Inte vet ja... eller jo.. haha

Denna dag ha hittills varit lugn o sansad men känner att du håller det på att gå utför.. haha
Har precis äteit en underbar middag med "familjen" haha.. Mycket duktig på att laga mat må ja säga att ja är... Gott som fan!
Nu är det tvättstugan som ska styra ens liv fram till 21, då Efterlyst börjar och då man få krypa ner i soffan med nått gott tilltugg och en filt runt sig och kolla på alla idioter som finns i detta samhälle..
Hoppas Ante hinner komma så man slipper sitta o titta ensam.. eller ja Linda är ju med men vad kan hon göra som är svin rädd för en fluga =) hahaha *Ler

I helgen ser det ut som om att vi ska ut.. Ojojoj nu ä det snart illa. Får nästan dåligtsamvete.. Men varför ska man egentligen ha det ? Jag är ung och vill leva mitt liv som en 21 åring.. Fel eller ? Neeeeeeej

Annars då?

Hörs sen..
Tjoohooo




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback