Why?!?!

2008-02-04 @ 13:55:48
Ja inte vart den en lugn helg inte.. Va man inte ut igår ? Joho det va man.
Hade svin trevligt. Linda o ja vi kan det här med söndagar =) hahaha
Fy vilken ångest man hade i morse när vi vaknade. Båda två sa i kör....- En Sönda? Neee nu äre färdigt!
Känner mig grymt seg idag. Vaknade men världens huvudvärk. Har aldrig varit med om nått liknande!  Trodde helt seriöst att ja skulle dö. Kunde knappt sätta mig upp. Fy fan!!! Hua men men ja lever bara en gång o då kan man ta en sån impuls fest. =) haha

Men aa.. Ähhh vet inte vad ja ska skriva. Hade iaf en mycket trevlig kväll med trevliga männsikor.
Haha jaa vart va vi. Jo på Dallan o sen upp på Espan!!!!!!! En sönda. Man kände som en alkis imorse när man vaknade. Inte fan kunde man hålla sig nykter heeeeela helgen. Nej Nej alkoholnerven vred sig i kroppen och dansstegen började komma fram lite lätt när man drog på tha musika.! Så då var det kört.. haha
Tur man är så stark... Eller ?

Ajja fan vilket liv egentligen. Varför ska det finnas motgångar. ? Ska det alltid vara så här så kliver ja gärna av tåget nu! Hur mycket orkar en männsika ? När kommer pausen ? Kan livet inte bara flyta på och ta det som det kommer. Nej man ska gå på högspänn och tänka på allt, och aldrig det positiva.. Utan bara det negativa.
Varför gör man så här?!?!?!?!

Fan Fan Fan! Men som man själv säger..... Det kommer lösa sig. !!
Klart det kommer lösa sig. Men vägen dit då?
Nej detta funkar inte.

Tjing. Hej Hej Heeeeej




The Girls


Linda o Jag

Kommentarer

Postat av: Emelie

Hej Angelica.
Hur är det med dig nu för tiden då?
Tyckte jag såg dig med en barnvagn för inte så länge sedan, har du fått barn kanske?

Kramar Emelie Persson.

2008-02-05 @ 15:55:03
URL: http://aemelih.blogspot.com/

Postat av: Emelie

Ps: jag lägger till dig som vän på min blogg om det ok med dig..

2008-02-05 @ 15:55:40
URL: http://aemelih.blogspot.com/

Postat av: Angelica.

Hallå Emelie =)
Jodå ja lever kan inte klaga.. Du då?
Nej det va inte min knodd.. det är evelinas =) men oxå min .. haha
Kram

2008-02-05 @ 16:14:37

Postat av: Emelie

Är det din lillasyster? Oj har hon barn, det var det värsta.
Det är bara bra med mig. Vad gör du nu för tiden då?

2008-02-06 @ 13:10:35
URL: http://aemelih.blogspot.com/

Postat av: Angelica

Jajamensna hennes lilla kille =) Ja du ja gör inte så mycket alls nu.. Läget är inte så stabilt för mig nu. satt ja är bara hemma o försöker få igång vardagen igen.. Men annars så jobbar ja för fullt.. Själv då?

2008-02-06 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback