Hur väl känner du mig?!

2008-07-24 @ 03:14:54
Ja det kan man ju fråga sig.
Det är många som känner mig, men hur många av dom känner mig långt in på djupet? Thats the fråga.

Så ja tänkte nu då berätta lite om mig själv.

Angelica Maria Persson heter jag.
Är 21 underbara brääätz jular. (861225)
Föddes i våran exotiska huvudstad (sthlm)...---för dig som inte visste det!
Levde tillsammans med Mina sjukt "besparade" föräldrar ute på Vaxholmen tills ja fyllde ca 3.
Då ville dom inte vara kär i varandra längre, och vi tog då en kartbok och pekade oss fram till tattar staden Sundsvall. Levde då som ett helt vanligt barn med mina syskon som kom med åren

--Pappa flyttade oxå till Sundsvall, men till en anna kvinna. Dom fick en flicka som resulterade till en till baby siss. Nathalie döpte dom henne till. Och hon lossnade från magen 900323.
Hon är lika dryg och cool som mig. Hon har Kid på ca 2,5 panner som heter Felix.
Min andra Syster Evelina och hon är en cool 88:a med födelsedag den 18 januari, hon har oxå en knodd på ca 1,5 år som heter William.
Och det sjuka är, att William o Felix är född samma dag fast ett år efter varandra.
Felix 061114 och William 071114. Coolt va?!
Ja har även en "tvilling" bror Vars namn lyder Niklas.
Ett bonusbarn min pappa fick med sin nya flamma Jeanette.
Han är även född samma dag som mig fast 14 timmar före! *han är sviiiin nöjd över det*
Alltså Niklas 861225 Och Angelica 861225 *vi har inte ens samma föräldrar, och på hur många miljoners chans är det att detta händer?*
Jag har även en bror på mammas sida som heter Joakim, han är ju som han är.. Men han kommer oxå växa upp och inse att det finns annat i livet än skitsaker. Han är 17 år och åker moppe och han även nyss blivit av med oskulden tro ja. 910326 ploppade mamma ut han, jordens klump va det även. han vägde säkert över 5 kg, kunde inte ens sitta när han va 6 månader och fattade aldrig hur man kröp.
Men men det va väl lite om la familja.
Mamma är född 650311
Pappa 640214
Och Jeanette tro jag är 65:a eller 66:a kan oxå vara 67:a men vet dock inte när hennes dag är, tro det är typ 2 eller 3 Mars!--

Men back till the story

Klappat o klart så tog vi våra tillbehör och drog.
Hamnade dock i Timrå.. huuuuua
Träffade fel folk på senare år och börja sniffa tinner. Men det gjorde man ju i Timrå. Haha, det va ju Timrås Grej lixom.
Men det ordnade jag o min familj upp rätt fort, med att flytta in till Sundsvall. Vilket gjorde livet bättre för oss alla. Ja fick nya vänner, men hade samtidigt kvar några trogna vänner från Timrå!
Kom in på Västermalms Gymnasium på Omvårdnadslinjen. Gick i en helt underbar klass med helt underbara människor. Vissa umgås jag med än idag och vissa ligger på en annan nivå dock.
Men men det blir ju lätt så. Tråkigt nog.

Träffade mr M.K under den tiden och vi gick igenom sjukt mycket tillsammans. Vi va i lag i 1,5 år.
Tog slut rätt nära 1,5 årsdagen men vi är vänner iaf.
Va ensam där i ungefär ett år och lede loppan tills Mr M.W klev in i mitt liv.... mannen myten och legenden!
Vi va ilag i ca 3 år men har umgåtts i säker 5 år. Vi va mycket goda vänner innan ja insåg att han tagit mitt hjärta med strom. För ungefär 7 månader sedan gjorde ja mitt jobbigaste och dummaste misstag genom att lämnade han.
Men det är en annan historia.

Så nu lever ja åter igen loppan för mina föräldrars casch (golddigger). Men vad gör det?
Ja är i en period här i livet som ja aldrig mer kommer att återfå. Så därför festar jag och gör hur mycket sjuka och roliga saker, Givetvis med mina underbara vänner. Som jag älskar högt i liviet. Dom som ha hjälpt mig upp från det djupaste hålet av helvetet. För det ha varit ett jobbigt år för fröken Persson kan ja lova.
Men nu är det på väg att bli bättre på vissa sätt.
Känslorna finns kvar och dom ligger ett steg före mig och ja hinner inte ikapp. Men sånt är livet.
Allt annat är ju bra.

Jag jobbar som Uska på Sundsvalls Sjukhus men funderar starkt på att bli Ssk. Ja tro det är min grej på nått sätt.
Ja tro ja skulle trivas som det, som kling o klang lixom.
Bor förtillfället i ett "hus" i granloholm, men ska förmodligen flytta närmare stan är det tänkt. Men det ligger i luften än. Det tar vi tag i imorgon! Over and out.

Ja ja vet inte om det finns så mycket mer att skriva om just lilla mig.

Så, nu är det upp till dig min vän att avgöra om detta verkligen är jag.
Är ja född i sthlm?
Är mina föräldrar rika?
Jobbar ja som uska på Sundsvalls Sjukhus?
Va min stora kärlek mr M.W?
Bor ja Granloholm?
Fundera ja på att plugga vidare?
Har ja en sån här "knasig familj"?
Jaaa thats the fråga.
Klipp o klista och sänd ditt svar i en kommentar. ;)



Ojoj nu är det snart fika.
Hörs sen. Ta hand om varnadra, och du.......kom ihåg, i det finaste vattnet simmar dom fulaste fiskarna, eller som ja säger det själv, I det fulaste vattnet simmar dom finaste fiskarna! Öhhh Åkey


Over And Out
Peace.
Ciao
Å´la =)
Bye Bye
Gutten Tagh =)
Ja inte vet ja hur det stavas heller, men man kan ju ge sig på ett fösök iaf. =D
Vacket, makabert vackert!

he(j) påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback