Allt på sin plats.

2008-06-04 @ 08:37:26
Ojoj flytten är i full gång o det är nästan klart..
Inatt blire premiär slaggningen. Ha sovit hos Linda nu två nätter. Ha hittat undanflykter för att inte sova ensam.. Haha men inatt ska ja ta mig i Kragen. Hoppas på att kanske Anja kan klubba ner sig hos mig.. =)

Annars rullar livet på för fullt. Upp o ner.
Hämtade mina saker i måndas hos M, vilket va as jobbigt. Höll emot hela tiden. Men när man blev ensam och tankarna kom så kom öven tårarna. Trodde helt seriöst inte att det skulle vara så jobbigt som det ha varit nu den sista månaden. Men ack så fel ja hade. Men det är väl så det ska vara. Man ska väl ha Pain för att veta att man lever och att livet inte alltid är en dans på rosor.

Helgen har oxå varit kanon.
Fredagen va det lungt som gatan
Lördagen va det grillning och alkoholintag hos Anna.
Sen söndagen va det bakfylla och slappnig. Även att när kl va vid halv elva så fick vi för oss att glida ner å stan.
Förgyller staden med våra leenden samt danssteg nere på Olearys Och Dallan.
Sen blev det efterfest.. Haha sällan det blir det på en sönda.. Kom igen nu, den vill vi ha på lördagen.. haha

Somnade vid 6 tiden på morgon efter en vild efterfest, vaknade dock till vid halv 9.. paniken i kroppen av att veta att Linda inte är kvar..Gaaaah

Greppa telefon för att få tag på henne men lyckas inte. Tar mig iaf hem och slänger omkull mig på soffan. Linda rullar in sådär 4 timmar senare.. Hon hade hamnat i huset brevid. Sen vart det korsförhör som sjutton.. haha

Sitter nu här o plinkar på la dator i väntan på att det ska bli klart i tvättstugan.
Efter det blir det yttligare en sväng till Ikea för att inhandla det sista.. Åhh alltid glömmer man nått.
Men men ha man inget att göra så få man ju nått att göra.. haha

Dagens Låt:



Så sjukt bra, man känner bara hur dansnerven kommer igång och man diggar lite snyggt i smyg.
Sången kommer lite nu o då även.

Hoppetihopp
Nu ska ja rulla vidare.
Hörs igen så fort ja fått ordning på allt hemma hos mig.. =)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback