Måndag.

2008-06-16 @ 18:14:57
God eftermidda folket där i vimlet.

Helgen ha bjudit på mååååånga roligheter.
Fredagen började med att ja absolut inte visste vad ja skulle göra.
Så ja tänkte, nej ja är förkyld som fan  vill bara stanna hemma o mysa i soffan o kruera mig.
Icke..... En mycket god vän vid namn Niklas va på besök i stan så det vart en lite fest samt ett steg nere på stan. Visa öviksbona hur nattlivet i sundsvall såg ut.. haha. Trevligt va det iaf.
Träffade en annan männsika på olearys med, hur kul som helst va det iaf. Shit shit shit säger bara ja.
Pudding, vart ha du varit hela mitt liv då? haha det tänkte ja iaf när ja träffa på han vid toaletten.. hahaha
Snackade o hade mycket trevligt.. =)

Lördagen bjöd på fotboll med Anja o Mysan i skönsmon. Samt lite alkohol.
Ner på stan o virra runt lite. Mycket trevligt.
Hamnade på Oscar vilket va rätt lyckat, kanon krog må ja säga.. haha
*SVÄNGRUM TACK*

Söndagen tillängnade ja till min mamma. Packade lite saker eftersom hon ska flytta om typ 2 veckor.
Sen pussade ja på William hela kvällen typ. Vi käkade jordgubbar och super god midda. Eller han matade mig med jordgubbar.. *kätjing*

Idag ha det varit en vild dag på många sätt..
ojoj varför händer allt på samma gång.. ???

dagen började med att mamma ska åka o köpa en ny bil. Sagt o gjort det gör vi. Snygg bil som fan.. haha en lite sköldpadda ser det ut som, men men =)

Mamma fick ett samtal som va mindre bra.. Åhhh nej tänkte ja, vad händer?
Hmm det va om min bror. Bra jobbat kära bror. Åhh besviken och sårad är man nu iaf. Varför?
Men välkommen hem................................
Det är en lång resa nu broder.
Men här finns ja, vid din sida.

Åkte hem o började plocka och insåg att, fan nu ha ja städat alla mina kvadratmetrar. haha
Ska snart lägga mig o vila en stund eftersom ja ska rädda liv i natt.. =)
HOHOHO ska bli skit kul, helt seriöst. Kanon brudarna jobbar ju..

Nej nej ja måste ju käka nått med.. vad bjus på hemma hos dig då? tänkte om man kunde komma o slicka tallriken.? hahahahahahaha ja är inte storbjuden inte.
Hepp skit i det då. Ja kan ta ett äpple!!!

Ha en trevlig kväll o natt..

Puss&Kram

Linda ; Ja ställer kl på 12 imorgon om det är bra väder.. =)
Annars ringer ja på dig när ja vaknat...
Jag saknar dig mitt troll!
Motalaha mycket att dela med sig till Strömsdags.
=) Hahahahahahhahahaha
Hejpåre darling

Kommentarer

Postat av: Linda

hahaha blir fint det, äntligen kanske dags för årets första dopp? :D men angelica persson, STÖMSTADSVÄGEN, inte STRÖMSDAGSVÄGEN!! :P

2008-06-16 @ 21:03:09

Postat av: Angelica..

Sorry my fel......

2008-06-17 @ 01:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback