Övik, du tog mig med storm

2008-06-30 @ 20:06:57
Som en strom drog vi ju som sagt till Övik i fredas. Vi hade inga förväntningar men kvällen tog nog både mig o Emma med storm. Ja ha aldrig i hela mitt liv haft det så sjukt trevligt och mysigt. Ville verkligen inte åka hem i lördas.
Kan ju berätta kort om kvällen.

Landar i Övik med ett leende som går från ena örat till det andra örat när Niklas den glada pojken öppnar dörren.
Vi vandrar ut på balkongen o träffar dom andra. Två as trevliga o roliga killar.
Satt ute och drack och börja komma med i matchen. Sen kom det fler folk. Trevliga öviksbor. Fortsatte dricka och börja verligen komma in i matchen......... =) Gled ner på stan för att besöka öviks hamnfest, dock inte så nice.. så vi gled in på Harrys, och där kan ja lova att där va det nice. Hur trevligt som helst. Fy va ja inte ville att kvällen/Natten skulle ta slut. Åhhh vilken kväll. Den tog mig med storm verkligen.
Gjorde lite ont i hjärtat att åka hem i lördas. Men nu när ja täker efter så kanske det va lika bra att vi eller iaf ja avvecklade min kropp och begav mig hem till Sundsvall igen. Men ja ska tänka tillbaka med ett leeden och ett minne för livet. Ett minne som ligger varmt om hjärtat.

Finns det verkligen bara en mening med livet? Paiiin!
Mitt hjärta blöder verkligen, och ja vill inte att det ska vara såhär. Varför vart det så? Varför kunde inte allt bara ta slut tidigare? Varför skulle det gå så långt?  Åhhh är man tillbaka på ruta ett igen nu eller......?
Ja mådde verkligen inte bra i lördas. Så ja o Emma bestämde oss för att ja inte skulle sitta hem o grubbla utan vi skulle gå ut o roa oss.. Vilket vi gjorde. Va trevligt, kanske lite för trevligt. Ja släppte rätt hårt på allt och körde fullt ut. Vilken kanske inte va så bra. Eller jo det kanske det va, Men nu när ja tänker efter så är det jobbigt i mitt hjärta. Åhhhh this life sucks.

Ajja ska försöka att inte grubbla så mycket nu, ska bege mig till jobbet. Men tankarna följer en ändå.
Men det få ja försöka leva med. Ja kommer ju att klara mig men det gör ont.

Have it goooooood..
Bilder från den sjukt UNDERBARA kväll som fredagen bjöd på kommer inom kort. =)
Tack alla underbara människor som gav mig ett minne för livet.
Puss Puss
=)


Emma o Niklas, Ni är mina underhuggar. Men ni bertyder mycket för mig iaf. haha

Kommentarer

Postat av: Nicke

Det Glada pojken hade en balkong vad jag minns som saknar er ladies!!

2008-07-02 @ 02:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback