Roadtripp, Midsommar, matförgiftning and work night.

2008-06-22 @ 19:59:27

Men absolut kära läsare.
Torsdagen va helt underbar.
Emmsan kom hit o drack kaffe, fick för mig att ja ville göra nått impulsivt. Vi drog till Övik on a roadtripp.. hahaha
Svvvvvvin mysigt. Bara hon o Jag. Vi spelade in filmer samt knäppte as mycket sjuka kort. =)

Träffade Niklas i övik som hade varit på Ulvön. =) Nice Boys.
Snurrade lite i domsjö och upptäckte mycket nya samt konstiga gator. Vart tog fantasin vägen när man döpte gatorna där.? haha
Men hur som helst så va det kanon kul.

Kom hem vid 8 tiden på freda morgon. Va bara till att jumpa ner i sängen för att få sin skönhetsvila.
Vaknade vid 4 och mådde satan. Åhh
Spydde som sjutton och insåg att jag hade blivit matförgiftad eftersom mamma oxå va dålig, och vi hade ju ätit samma mat dagen innan.. Huua
Bet ihop o gled på jobbet ändå. Pjukade några gånger men vart piggare fram mot små timmarna.
Hem och sov och vaknade som en ny människa.
Knepigt det dära.

Så min midsommar firade ja med att springa fram och tillbaka till Toa för att få ur allt skit.

Haft en kanon helg utöver det. Skrattat och försökt hålla minen.

Även att det vart en utgång på onsdagen efter fotbollen. Va mycket nice.
Hamnad på efterfest och börja känna paniken vid 6 tiden, så ja va tvungen att sms mamma och berätta att hon va tvungen att hämta mig där. hahaha
Så moderkakan kom vid halv 10. Lite sömn fick man iaf. =)

Men som sagt, ska man inte leva när man är ung? haha

Annars då? Liet rullar på för fullt, jobbet hägrar nu fam tills på onsda morgon. Sen är man ledig fram tills på sönda.
Blir förmodligen en tripp till övik i helgen för att vidga sina vyer på annan ort. Haha
Är lite småsegt att bo ensam och inte ha någon att prata med. Men på ett sätt är det skönt oxå. Skönt på det sätt att man inte behöver anpassa sig efter någon annan och att man få göra precis som man vill när man vill och hur man vill och vart man vill... Men å andra sidan så skulle det ju inte vara fel att ha någon att komma hem till ibland, Käka midda med och kanske kolla på en as dålig film så man kan somna istället. hahahaha

Kl börja närma sig 20.00 och det är väl dax att ta den dagliga/kvällsliga promenaden till la work.

Känner mig lite hungrig men vågar ändå inte äta så mycket pga av att ja förmodligen inte få behålla det å länge. Så ja få svälta mig en stund till. Tack god gud att ja få behålla vattnet ja dricker iaf. Annars vore det jobbigt.


Lite vilder från Roadtrippen.

Slemma and Me utanför mig


Emma in Action



Kometen! haha


Me and Emma utanför Swedbank Arena


Ja man ska ju måste bjuda på sig själv




Åhh nääää nu kommer Linda :D :D :D
hihihihi fan va nice..
Nu ska ja prata med henne innan ja ska jobba.

Hörs nått
Puss Heeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback