Sverige!

2008-06-18 @ 17:28:03
Natten har gått hur bra som helst. Spelade yatzy om och om igen, men jag vann så ja tro min motståndare gav upp efter 80 spelomgångar.. haha
Im the Winner in all games. hahaha

Vaknade dock vid halv fyra... åhhhhh fan va segt, ja som är ledig inatt även. Kommer bli en jobbig kväll till att försöka komma i säng tidigt. 

Nyss gjort mig klart för att bege mig till korsta för att frossa mat och kolla in Sex In The City maraton!
Åhh nica nica. Men ja ska se la fotboll. Sweden äger allt.. =)
Satt även här en kväll i min ensamhet o kollade in en match som va sjukt bra. Portugal och nått till lag (kommer ej ihåg), Insåg att helvete va snygg alla fotbolls pojkar är.. Ja trodde ja skulle dö! Hallå kom igen, ojojoj. Kl va as mycket men ja va ändå tvungen att kolla in "matchen" hahaha.
 
Bringt it on dude.
*ögongodis* haha

Annars rullar livet på. Fundera inte så mycket längre. Ha lagt det på hyllan nu. Livet få bära åt vilket håll det vill nu.
Va ut på en lång promenad igår och fick rensa rätt mycket. Så nu känns det som om allt är bra igen. (hoppas det håller)
Grät en skvätt när ja kom hem för att ventilera lite extra.

Nu orka ja inte falla mer. Nu ska ja besitga detta helvetes berg med ett leende och ta allt med en nypa salt. Tro det blir lättare så, att inte bry sig om vad andra människor säger utan köra mitt race. Ja skiter i er!! haha
Ja skrattar åt alla som säger nått negativt. Nu ska allt positivt in. Ut med det dåliga och in med det goda.

Sitter o väntar på att my darling (LInda) ska komma.. Fan va ja ha saknat henne. Ska bli så kul att få träffa henne.
Skratta lite och bara umgås.


Promises never last forever....Nej det ha ja oxå märkt.
Men ser det ut som ja bry mig mycket eller ? Neeee, haha

ajja nu ser ja att SNO glider in på grusplan så det är väl dax att snöra på sig balettskona o härja i vimlet lite.
Ha en bra kväll och du....you lose this game dude.

Puss

HEJA SVERIGE  =) *Kätjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback