Ensamhet...(en)

2008-10-07 @ 01:02:17

Kära, trogna läsare..

Ensamheten har slagit in...åter igen vandrar ja runt här hemma med paniken som vän i kroppen.
Fy bubblan va ja saknar min mamma, pappa, mina syskon och mina älskade syskon barn.
Jag saknar mina vänner ( dock har nyss två av dom bästa just lämnat mig )
men ändå... Ja är så tacksam över att veta att ja är älskade av ett par....hmmm tusentals människor där ute.. hahaha
Men sån är livet.

Emma, Anja, Linda och My thats my womans.
Vad gör ja utan er?
Förmodligen trycker i min soffan men en påse chips och tycker sjukt synd om mig själv!
Men det är inte synd om mig, inte ett dugg.. Ja ha själv suttit mig i den sits ja är i nu. Sällan! Neeeeej

Psykologen ha nyss åkt hem (Emma)
Efter två timmars mega mys i soffan och massa prat. Hjärtat känns så mycket lättare nu när man fått höra livets visioner från en tha Emma..... JÄVULSKT SMART KVINNA DET!

Åhh ja vet inte vad ska ja skriva. Vill bara skrika!

Skrika utav helvete om ja ska vara ärlig.
Men nejj, ja ska hejda mina stämband.
Ja ska istället lägga mig ner o ta in allt som har hänt idag, se det som en mycket rik lärdom och hoppas på att ja ha lärt mig nått av dagens ärlighet samt händeler..

Ni fattar nog inte mycket av detta som ja nyss skrivit, men det skiter ja i rent ut sagt. Ja va bara tvungen att få rensa lite.

Annars idag då, vad har hänt?
Min älskade 14 timmars äldre bror ringde och ville så hjärtligt käka lunch med mig. Och mat tackar man inte nej till.
Så ja drog på min tränar dojorna och lubbade ner till resturangen, som för övrigt blev Max!
Sen fick ja åka lastbil! Weeeeeeeiii.. as kul. Ja ska sadla om känner ja, ja ska bli lastbils körare.

Kom hem till la flickrum där man inte mer än hinner kliva ur kläderna då Anja ringer och vill fylla kroppen med kaffe nere på Charm. Yeeeha sa ja, rullar ner så glider vi in på stan som två chefer sa ja.

Nere på charm va det som det alltid är, rätt okej med folk och hälften känner man.
Surrade och drack över 4 koppar kaffe.. ojoj sen pirrade det i kroppen av en kick av koffein.
Tog tjuren vid horna och beslöt oss för att inta min soffan samt käka en romantisk midda tillsammans.

Fnissade och hade sjukt trevligt. Kollade på Färjan! Hahaha
Vi drömde oss bort o la en jävla massa sköna kommentarer som vi har nu övat in tills vi ska ta våran kryssning.. hahaha

Sen lämnade hon mig och då drog ja nästa snöre, emma gled hit som ja tidigare sa.
Tog en natt prommis ner på macken för en lite lättare shopping.
Hem, tände ljus och slog av allt som har med elektronik att göra, la till oss i soffan och lättade våra hjärtan.

Mycket ha berättats och trårarna fick man hålla emot.
Men nu äre bra igen. Liver rullar på och ja har insett att ja åter igen har snubblat in i detta underbara nät som handlar om det motsatta könet!
Shiiiiiit.

Men men ja är van nu att det ska bli såhär så ja vet prcis hur ja ska handskas med detta problem åter igen.
Ja skiter i det! Ja lever vidare och hoppas på att allt blir bra, vilket det kommer bli. Mår bra i några veckor för att sedan förmodligen snubbla till igen och inse att...... nää nu är ja där igen.

Ni måste tro att ja ha jordens mest komplicerade liv.
Rätt mina kära, ja har det!
Alltid nått.
Åhh nu ha ja skrivit massa skit här egentligen, men idag har det varit en jobbig dag. ja har fått tagit mycket men ja har oxå givit mycket.

Ja trodde ja va starkare än så här. Vad ska ja göra?!?!?!?!?!

Just nu sitter ja i soffan o plinkar runt lite, ljusen brinner för brinnande liv och magen skriker efter påfyllning.
Ögonen fylls med tårar och ja känner att nu brister det. En lugn och skön låt spelas och ja känner en saknad efter den speciellt mannen!
MEN ja ska inte krusa, ja ska vara stark.. försöka iaf!
Ja ska slå på lite negerdunk så kanske det blir bättre.

Nu när ja o Emma pratade så sa ja.....jag citerar " ja vill att folk ska känna den rätta Angelica, inte det sjuka, glada, roliga och oseriösa tjej. Ja vill visa vem ja egentligen är, för det är inte många som känner henne" slut citat

Och så känner ja. Ja vill att alla som är runt mig ska veta vem ja egentligen är bakom detta skal. Hur gör ja?!

Nej det få förbli en fråga ja ska grubbla på tills... ja inte vet ja, tills svaret kommer!

Förmodligen världens bästa låt som sjunger i mina öron just nu för tillfället!
Lyssna o njut älskade du.



Nåväl, hade ja inte rätt så säg.?`

Nu kallar regering (magen), så det är väl bara att lyssna så det inte bli massa bråk.
Sov gott

Kommentarer

Postat av: Mysan

Hörrudu gumman! Jag tycker du ska visa vem du egentligen är.. för även om folk har sett en annan soda av dig så kommer dom ändå älska dig för den du är. Man måste tro på sig själv för att komma nån vart!

Några visdomsord från mig. See you soon darling! :)

2008-10-09 @ 09:06:56
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Postat av: Mysan

Hörrudu gumman! Jag tycker du ska visa vem du egentligen är.. för även om folk har sett en annan sida av dig så kommer dom ändå älska dig för den du är. Man måste tro på sig själv för att komma nån vart!

Några visdomsord från mig. See you soon darling! :)

2008-10-09 @ 09:07:12
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Postat av: Myyysaaaan

Råkade även skicka de där 2 ggr, är jag inte fantastisk så säg?

2008-10-09 @ 09:08:17
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback