Helgen är här..

2008-10-17 @ 17:33:17

Och vad väntas för fröken Persson?...... JOBB och massa oro..
jobbet blir en lätt match, men oron är tyngre.
Ja ha ingen anledning till att vara orolig egentligen men ja är det. Tänker inte gå närmare in på det, men känner att helgen kommer kännas jobbig..

Annars då? Dagen har bjudït på Linda enerig, vilket ja behövde.
Vi åkte o käkade lunch sen till sjukhuset och uträttade ett ärende. Hahahahaha

Sen mega åkte vi i S4:an och raggade hårt i sundsvall.
Åkte sen ner till hamnen och satte oss på en bänk och tog en pinne.
Haha fy fan va roligt vi hade. Att en sån grej kan göra en på så sjukt gott humör. Linda är en helt makaber tjej som finns i mitt hjärta, och henne håller ja hårt om!  Min kärlek till henne är obeskrivlig. haha *lyckliga paret* haha

Sen gled vi runt lite till och sen körde hon hem mig. Lill pluttan min.

Igår va ja Madde och Emma på roadtripp till Hudik. Vilka jävulskt sjuka männsikor det är. Hahaha ja visste inte om ja skulle skratta eller gråta. haha
Men ja va dock inte på samma humör själv så ja va mer en avdankad 22 åring i baksätet.
Men trevligt va det.

Jag saknar Emma sjukt mycket. Vart är min emma energi? Åhh ja blir galen. I need it tooo...

Ja jobbar hela tiden och har aldrig tid för någon känns det som. Och dom enda lediga dagarna ja har på den sjukt låååånga månaden så ha ja annat att pyssla med. Dax att prioritera lite bättre tro. (hur fan stavas det) hahaha

Nä kl börja närma sig 17.30, hjärtat slår ca 400 slag i minuten. Varför? hmm ja vet inte.
SLUTA OROA DIG DUMJÄVEL vill ja skrika.

Åhh ge mig andra tankar snälla hjärna!

Vad blire till midda? snabbt över till nått annta.. Hmm fiskgratäng blir det nog.
Kocken finns inom mig med..  haha

Som Anja sa en gång : Ja grabben din gråter inte vi matbordet iaf. Haha

Dagarna bara springer förbi och det känns som om att ja ha glömmt nått? Vad?
Joo att tagit körkortet, köpt ett hus, skaffat familj, vunnit på lotto. hahaha
Old woman nu!

Btw, la operation sker den 4 november. Åhhhh va snygg ja kommer bli!
Wooooow, häppjy äs häll sooon
La boooobs is soon perfekt. haha
Men skit i det nu, över till nästa nyhet!

*trumvirvel*

Jaha det fanns ingen, haha tråkigt liv du!
Nä men annars mår ja kanon utöver allt annat. Timmarna går och hjärtat brister mer o mer. men whata hääääck.

Nej nu ska ja sova en stund. Åhh hur ska ja hinna nu då?
Ducha
Sova
Äta

Brrrrr bli så less.

Ha en trevlig helg.
Pözz Pözz Charlie



Jordens kung låt just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback