......info biiiiiiiatch

2008-10-29 @ 03:35:58
Dagens låt: All I (Wanna/Want) Do Is Make Love To YOu - Heart
Dagens dusch: Va mycket skön
Dagens kläder: YoYo vita brallor och en blå Pike
Dagens frisyr: Pass!
Dagens smink: Nada
Dagens händelse: Träffade mina tre favvisar Linda, Nelly o Slemma
Dagens planer: Jobbahhh
Dagens vill ha:  Ett samtal från min mamma?!?!?!?!
Dagens saknad: Han
Dagens tråkigaste: Att åka o jobba
Dagens finaste: Angelica Maria Persson aka Nelly Persson
Dagens dricka: Ramlösa kååmpizh
Dagens köp: Cancer pinnar
Dagens kärlek: Till alla ja känner
Dagens mående: Konstigt illamående

Njaooo I´m at la work and the time is going verry sakta!
Ha inte gjort många handtag hittills, men man ska inte ta ut "latheten" i förskott. För vilken sekund som heslt kan det bara smälla till! Och då blire till att göra en insatts minsann.

Shit Shit. Snor halt ute, ja höll på att halka flera gånger när ja va på väg ner till destination färdmedel. Ojoj ja gruvar mig hårt för att gå hem sen! Ja kommer ju halka o slå ut dom enda fyra tänderna ja har. Men men ja är samma glada läspande flicka ändå =) Weeei Weeei

Har btw börjat en diet. Hoppsan hoppsan tänker ni nu, hur ska hon klara det? Ja det ha ja frågat mig själv med. Första dagen gå ja inte hårt som sjutton för min hård bantning.. Men andra dagen kan ja synda med kanske en lite sockerbit i kaffe och tredje dagen kan ja synda med en hel jävla godis påse.. haha Tur man har karaktär!

Men denna gång ska ja lyckas. La La La
Ja hoppade över kakan ja blev bjuden på, tog en tomat istället.
Drack te istället för Kaffe.
Vatten när ja börja känna mig hungrig.
*bravo Angelica* hihi

Haha Linda är ju helt knäpp.
Ojoj ja kan inte sluta skratt åt henne. När ja tänker på den lilla figuren så börja ja skratta för mig själv. Haha
Vilken Stjärna hon är. Ojoj

Nä mina vänner o fiender, nu börja kl närma sig 03.45 vilket betyder.............. endast tre timmar kvar på jobbet, vilket ska firas med lite te och umgänge.

Jaja, ja återkommer ang min bantnig.
Ja ska även sluta röka. Men ja måste slå vad med någon annars blire ingen sport!
Ja ska fråga runt vem som vill utmana mig. Ja ha en på känn med ja vet inte om ja vill utsätta den personen för min frusteration. =) haha

Ps. Mamma, Läser du min blogg? :O

Måste lixom veta så man inte skirver nått helt makabert. =)

Nämen gud, nu upptäcker ja att en propp har gått.. haha Därför det är så sjukt mörkt här. :D hahahahaha
Nä här ska fixas lite. Eller vad äre som händer? Hmm
Ähh ja är inte elektriker.

Hoppitihopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback