Pant..

2008-10-15 @ 03:01:36
Jahaja, hej igen då mina lovers! Weeeei

Natten gick ju som den gick, ja satt som vanligt o beklagade mig för att inget hände. Slog ner allt med internet för att slänga omkull the body i soffan och mysa lite. ICKE då börja det hända saker i huset. Patienter kommer och massa händer på avd, så dom sista 3 timmarna kändes som en minut. Haha

Åkte hem och skulle dra av en sköööön lång/kort sömn för att längta till en kväll hemma i tryggheten med en svin dålig film och äckliga chips. Pust, ja skulle jobba. Ja slapp en mysig hemmakväll i min ensamhet!
Always häppy to have the hospital in my life.

Njaa dagen har varit..... ja vad ska ja säga, speceill.
Linda hämtar mig vid strax efter fem för en liten raggar sväng bort på city gross för att panta..
Ja men tro ni kvinnan kommer med lite pant eller? Neeeeeeej, ja lovar er att det va säkert pant för 200 kr.
Och det är sjukt mycket. Ja skämdes nästan, och när ja gör det då ha det gått för långt. haha
Men Linda my heart sa att hon inte hade pantat sen ja flyttade hemifrån.
Jaja hon ser mig som sin dötter, så enkelt äre ju bara. Ja skickade även ett fint kärleks sms imorse för att göra henne glad och häppy innan en hård arbetsdag, vad får ja tillbaka som svar? " Är du full? "
Jaja tänkte ja, No more Agge love to her inte!

Pantade och sen åkte vi o käkade en fruktansvärt underbar midda åter idag igen, fast idag bjöd plånboken på en grekisk sallad med räkor! Åhh hällelulja

Hem till tryggheten för att lämna varor ja hade inhandlat mig på grossan. Slog mig ner i soffan ca 4 minuter för att "varva" ner inna liv skulle räddas.

Och nu är ja här, på våning 5 av 7 möjliga.
Sitter och tänker på ifall det skulle börja brinna, haha vad gör man? Greppa man en gubbe/tant och springer för brinnadene liv ut till säkerheten eller lägger man sig själv ner och hoppas på att the fire määäns ska slänga upp en på axeln bruka lite mun mot mun!? Hmm
Ja tro ja tar det sista valet tro ja. haha
Nä men undra vad man skulle göra. Ska man ta en tung eller lätt?
och framförallt åt vilket håll ska ja lubba? haha
jaja tur man har brandutbildningen i blodet om ja säger så.! haha

Ja ber till Gud att det inte börja brinna när ja jobbar iaf. Och ja ber till Gud att det aldrig börja brinna i min kärleksbyggnad. *peppar peppar*

Nä som en nära vän till mig säger, spring mot kylan! Inte för att ja fattar men ja ha väl guide hoppas ja. Och ja är framförallt inte den som kommer ta täten för då kan vi hamna i prncip vart som helst i denna byggnad på säker 3000 kvm. Haha
Jaja det löser sig när det händer, om det händer! 
 
Åhh va ja är trött i vänster öga nu då. Shaaaajser.
Ja sitter och tänker på dom som sover nu, gott under täcket med kudden o snuttfilten.
Vad gör jag själv? Sitter i reseptionen på avd 25 b och lossas jobba! haha

Natten är lugn och det verka bli en lugn natt eftersom avd är full.
Så inatt kanske man ska ta saken i akt och slänga sig i soffan med en kopp choklad idag kanske!?
Hmm det lockar hårt.

Nej nej Rocka loss nu folket för nu åker vi!
Imorgon årets match, och ja kommer finnas på plats för att heja på the boooys.

Tjilevippen tippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback