Snön och det patetiska......

2008-10-30 @ 03:33:52
....livet faller tillsammans ner mot marken.
Dagen har absolut inte varit på min sida eller på min nivå.

Kom hem efter en tung natt i byggnaden, la mig i sängen vid halv 9 efter att ha kommit till ro i både kropp o själ.
Telefonjäveln rent ut sagt som ja hade glömt att slagit av (?) pep o ringde hela jävla tiden.... vad äre för fel?!
Och när man svara så frågar personen alltid på andra sidan, sov du? Ja säger ja då.. nä då ska dom lik förbannat prata vidare! jaja så vid tolv tiden gav ja upp, insåg att ja va för saknad av mina nära o kära.

Slog på Armageddon och grät en skvätt.
Käkade och fick en panik känsla i kroppen, så ja slog på armageddon en gång till för att gråta ut.. hahaha PATETISKT PERSSON!!! Men bättre mådde ja iaf. mohaha

Men det va väl det som krävdes för att frun på Alis ska känna sig pigg o fräsch. När ja låg där i soffan och grät så kom allt annat upp, livet som har paserat mig med storm dom senaste månaderna, insåg även att det va en jävla tag sen ja grät. Så nu ska ja gråta en gång i veckan och bara få rensa ur smärta, frusteration och den eviga längtan som tunger denna body. haha
åter PATETISKT!!! Men men.

Sitter på jobbet nu o hör dom sjuka snarka till tusen, ja vill bara glida ner i den enda tomma säng som finns på avd och dra av en djup o skön sömn.. Men nej, det går ju inte. Vem ska då hålla ordning här? =O

Ang proppen som ja trodde hade gått inatt så va det inte så, en av eliten hade släckt en kur som aldrig bruka vara släckt. Man är ju nojjig sådär på morgon kvisten, men sån är ja!

Tror och hoppas på att ja är ledig natten som kommer. Känns som det va så sjukt längesen ja fick lägga mig i tid på kvällen i min säng. Dock va det bara 2 nätter sen men det känns som en evighet! 

Kl visar 03.24, alla sover så gott och här sitter ja, ensam i the reception med en flackande blick över tre oroliga patienter. Men fil o sylt med krydda på gjorde susen så nu nattar dom tre gott framför mig. 

Ang min banting, I have looooooose ca 300 gram today, Grattis. Fortsätter ja i denna tackt är ja nog framme vid mitt mål lagom till gravsättningen. =)

Rökningen då? Hmm har inte hittat någon utmanare än, men ja tro ja skiter i det. Det ligger två äckliga pinnar i min väska som sakta ska ta död på mig. Så efter dom blir det endast tuggummi. Ja ska klara detta. Nått här i livet ska ja väl för fan klara av?!

Njaså ojoj nu känner ja att ja inte orka trycka mer på detta bord utan tänkte avveckla mig rätt fort, dra ett svanhopp in i soffan med en gossi filt o (glo) på tv en stund. 

Så see you soon suckers.

Saknade efter Han är enormt stor! <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback