Fredag by night

2009-04-03 @ 22:12:04
jahaja, då sitter man här. Ensam i väntan på att Linda ska "natta" Nelly. Va in och tittade på dom två grisarna nu, och dom sover tungt.. så då få dom fortsätta med det =)
Lååång dag imorgon.
William tog jag hand om redan idag. Mer pussar och kramar har ju ingen dött av ;)

Imorgon bitti bege vi oss alla fyra till Övik för att bada =) Ska bli super kul.

Skulle ju ha en myskväll med Linda med det blev bara jag, ensam , låg volym på tv och ett glas cola.. haha
Det låter tragiskt, det är tragiskt med.. Jag tro jag ska lägga mig i soffan och gosa ner mig och lyssna på Williams Andetag samt kolla på en tv utan ljud... Weeeeeei Funny....

Ja så få det bli.
Jag måste iaf bra idag. Har inte tänkt så mycket på allt utan bara slagit bort det för ja vill ha en dag utan massa tankar på allt.. :S

Jaja have fuun
Bye Bye

Kommentarer

Postat av: Linda

men nu är jag ju för fan vaken :D

2009-04-04 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback