Ge mig styrka...

2009-04-20 @ 17:12:59
.. att orka med mig själv just nu.
Jag är trött, trött som ett as.

Haft en helt otrolig vecka tillsammans med nära och kära.
Festat i helgen och det gick ju så super bra.

Kom hem halv 7 i lördagmorse :S...... Efterfest för fan!
Måttligt trött på lördagen men kämpade mig ut för att heja på Flicke som va på besök. Riktigt trevligt hade vi, tills någon jävla timrå punadare rent ut sagt, kliver fram till mig och häller....och jag menar verkligen häller ut min cider. Och inte råga på det så pussar han mig miljoner gånger på kinden. Min kväll pajades för en sån grej, fjantigt tycker kanske ni.....men jag hatar verkligen sånt. Sten hög var han och ville bara bråka. Och jag tänkte för mig själv samtidigt som jag försökte lugna ner mig, att hade jag gått i karate hade jag karata ner han på plats. Jag hade förmodligen då fått sovit hos mina bekanta, (herr blå) men jag hade inte tvekat. URSH!!!!!!

Kvällen fortsatte och trevligare blev det iaf. Träffade folk och skrattade och minglade =)
Idag kommer smällen iaf ang mycket lite sömn. Men Men, man lever bara en gång.

Drog med mig emma på stan idag för att köra premiär glassen, Lyckat som fan! Mysigt i solen men jobbigt när det blåste till.

Så nu sitter ja i förhoppning om att kl ska gå snabbare så Färjan kan börja..
Sen efter det är det slö sappning fram till 22.50 då Big Brother åter intar min tv. Såååå underbart.
Det är så patatiskt så man måste.  haha
Det har blivit som en liten drog.

Nej kaffet väntar och en bitter Emma ropar :S
Så Hörs, heeeeeja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback