Glöm igår, Lev för idag, Be för imorgon!!

2009-04-13 @ 11:13:28
Känns som ett mycker bra och ett helt rätt citat.
Jag menar, varför egentligen grubbla äver en sak man förmodligen aldrig kommer få ogjort?
Varför "förstöra" en till dag genom att gå runt i en bubbla och verkligen ångra det som hänt.
Illa tycker ja på nått sätt.
Du kan aldrig få det som hänt ogjort, men du kan däremot se det som ett "misstag" och sen dra lärdom av det.

Fröken här på Albäcks har gjort mycket konstiga saker genom sitt mest knäppa 22 åriga liv.. :S
Men vad ångra jag? Ingenting.
Och det är jag stolt över- :D hahaha

Åter till verkligheten nu babe..
Hade en super dag igår med Slääämie. (Emma)
Va hemma hos henne och käkade midda, sen hem till mig och städa garderoben! Hahaha OJOJOJ
Ja ska nog sluta säga att jag inte ha några kläder. Brallor va det MYCKET dåligt av men tröjor och linnen och tunikor!
Man blir så trött på sig själv. Men nu ha ja sagt att innan ja köper en tröja till så ska ja minst ha köpt två brallor.. =) haha
få se hur det går med den saken.

Jag är en människa, en människa med känslor och ett tycke. Tänk på det.
Varför bli arg och besviken på mig för att jag säger som ja tycker?
Igår rann det över, ja sa säker nått som inte accepterades, eller nått som en människa aldrig trodde ja skulle kunna säga. Men tyvärr, jag va tvungen. Jag är full av allt. Jag känner mig som en väska som alla bara proppar ner sina problem i.
Hallå??? Jag då? fröken mår inte så bra själv. Men folk tro väl inte att ja kan må dåligt med tanke på att ja inte visar det. Ja går alltid runt och ta hand om alla andra och ler. Säger alltid nått som piffar upp stämmningen.
Men så är inte fallet mina vänner.

Nej Nej, nu ska ja göra nått av dena dag.
Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback