Rubrik saknas.

2009-04-03 @ 00:03:36
Ja, vart ska ja börja?
Kan ju inte mer än att säga att nått har hänt i mitt liv. Jag är trött, less irriterad och har börjat grinat över små saker.

Det är nått som saknas. Och jag tro jag vet vad det är. En trygghet.
Tryggheten jag kände från en människa för två månader sen var helt otrolig. Det var över 2 år sen jag kände mig så trygg med en människa av det motsatta könet. Jag saknar det, jag saknar människan som gav mig den. Jag tänker ofta på det. Hur roligt det var att bara ligga i soffan till att se han laga mat.

Men jag vet att det finns en männsika där ute bland alla 4 miljoner män/killar/pojkar som jag snart är redo att bita tag i. haha 
Men nu ska fröken ta det mycket lugnt för hennes hjärta orkar inte gå sönder just nu eller en gång till. 

Jag va hem till Emma idag nu efter träningen och läste en bok om astrologiska (?) horoskop.. typ.
Jag fick upp mina ögon för det stämmer in så sjukt mycket på mig och på dom människor jag läste om.
Det va skrämmande. Ja rös i hela kroppen när jag tänkte efter om hur människorna beter sig i min och andras omgivning. Det är helt sjukt. Jag måste köpa den boken så ja kan "lusläsa" den riktigt. 

Annars då? Jodå det knallar och går i sin egna tackt. Humöret är upp och ner och jag är som jag är just nu. Finns inte så mycket att göra åt det. Bara hoppas på att det blir bättre snart.. =) Vilket det kommer bli, men tiden dit och vägen känns lååååång. 
Jag är så förbannat less på mig själv som överhuvudtaget ens vågar sätta mig i denna situation rent ut sagt. 

Det är inte ens någon idé att jag skriver att jag ska försöka, för det säger ja jämt.... men ha man en karaktär sämre än en 5 åring så blire lätt så här pissigt. 

Jaja tur ja ha mina vänner, min familj och speciellt min mamma. Jag vet inte vad ja skulle ha gjort utan dom underbara änglarna..

I helgen blir det lugnt, vilket känns sååå jävla skönt.
Ska få pussa på william hela Lördagen och Söndagen =) Super mysigt. Han är ljuset i mitt liv. Jag är så glad att han finns. Kärleken till han är obeskrivlig. 

Hade en mysig kvällspromenad ikväll med Emma. Så mysigt att få prata av sig med henne eftersom hon verkligen inte fattar ett skit av vad man säger. In där och ut där.. hahahah :P Nää ja skojjjja juh bala... 
Hon är en bra tjej hon. Hon är som hon är, men hon är verkligen som medicin för mig. 
Den kvinnan älskar ja djup och jag är så glad att jag har henne in my life.

Fick även träffa super Anja en sväng idag när vi körde ner henne på stan =)
GöllGöll tjejen som ja saknar sjukt mycket. 

Men när ja lever " i min bubbla " så tar ja avstånd från mycket, ja vill inte men det blir bara så. =(

Veckan som gått ha ju funkat rätt bra. Försökt aktivera mig så mycket som möjligt för att slippa tänka..........som vanligt.
I NEED HEEEEEEELP! Hahaha

Ja skrattar bort allt. Hela tiden. 
Jaja ja orka inte ens med mig själv just nu. Ja ska kolla på Big Brother nu som vanligt och sen 2 och en halv man, som vanligt. Sen försöka sova mig igenom natten.

Så vad säger man. Sov gott, happy you =)
Imorgon är det en ny dag och då hoppas ja på att humöret är på topp och att ja mår lite bättre =)

Puss Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback