Sjukstuga..

2009-04-09 @ 00:26:55
Ja det kan man lugnt säga. Linda är förkyld och jag är förkyld. Vi ligger som två sillar i soffan och behöver vård. Men vem vill erbjuda sig? INGEN!

Ha så sjukt ont i min mage... Och nej, ja är absolut inte otränad, jag hostade konstant 13 timmar igår... Hmm känn på det ni. Ojoj snart så kommer dom fram, dom små rutorna jag har sökt.. ;) Hahaha

Btw, nu äre seriöst skit som händer här på Albäcks.
Påsken närmar sig och ja förväntar mig minst ett ägg.........
Ny diet har ja börjat med och massa träning.
Så med påskägg menar ja, kanske ett äpple eller money.. hahaha
Min diet sprack förövrigt idag, hmmm.. H kom förbi med glass :/, Cola :/ och apelsiner :D HÄPPY FACE!
Men ja tog en glass.......och lite cola........en bit hemlig tårta med. Men ja ska köra dubbel upp imorgon ;)

Nja nu kliar det i kroppen och jag måste tyvärr säga godnatt...
Så, GodNatt





I don't wanna face this world alone
Without you by my side
You're the only one
That makes it feel like home
And I need you in my life
When you're not around I'm feeling
Like a piece of me is missing
When it feels like the day is closing in
Somehow I find the faith
To make it through
When I'm with you

Kommentarer

Postat av: samuel

söt tjej mmm också söt blogg du har

2009-04-10 @ 10:57:06
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback