Skärtorsdag hit och skärtorsdag dit

2009-04-10 @ 13:46:44
Ja vart ska ja börja, kan ju säga att den skar sig rätt hårt för fröken persson iaf.

Dagen började bra med lite umgänge med Tina. Vilket va super trevligt eftersom vi inte träffats på hur länge som helst. Och det hoppas ja det blir ändring på framöver. =) *have miss ja göööörl*

Sen umgicks ja med Emma... hmm ;)
Birsta och shoppade. Trevligt.

Sen hem och bara la mig i soffan för att vila min onda rygg. Hinner fröken ligga en timma innan telefonen går varm ang utgång.??? Neeee
Ja ger upp efter tre timmars tjatande från olika personer och börja göra min klar. Allt va bra, fram tills ja får ett sms från en mycket mycket omogen och låg människa. Så onödigt skrivet, men du fick ett svar ja visste sved för annars hade personen i fråga aldrig skickat det!

Där sprack det redan, att en människa ens ha orka, tid och lust till att göra en sån grej. Men ja fick andra sms från en människa som gjorde mig delvis glad. Men det sprack ju även eftersom ja måste vara den dummaste människan att tyda sms.. hahaha Men det löste sig efter en stund och allt vart bra. Trodde jag, nej nej då va Angelica allt för irriterad och kände att denna utekväll va över.
Lämnade mitt sällskap strax vid ett för att traska hemåt.. =)
Sköööönt som fan ska ja tala om.

Kl ställdes på 07.50 för frukost sällskap nalkades. Mycket riktigt, fick frukost på soffan så här innan påsk och allt. Uppskattades till tusen. Men nu vart man ju skyldig en frukost.. hahaha men det fixar kocken i mig. Nybakade frallor och egenpressad juice. Lyx Lyx..
Men som sagt Din lyx, Min vardag

Ska hoppa in i duschen nu för ja ska på påskmidda.. =) Weeeeeei
ÄGG!!!!!

Ikväll blire iaf en myskväll med två underbara människor. =)
Emma & Linda

Glad Påsk alla männsikor.




Vart ha mamma gömt mitt påskägg?!?!?!? :O

Kommentarer

Postat av: Danne ;);)

Hoppas det inte var "mitt" sms som var dumt och som gjorde dig sur ?????????

2009-04-11 @ 02:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback