Valborg by night..

2009-04-30 @ 12:04:29

Ajjeeeemensan, nu va den äntligen här.
Alla ha längtat för att få en ursäkt till att inta den förgyllande dryck åter en dag till.
Själv skiter ja fullständigt i denna överskattade dag. Visst hade det varit mysigt att grilla med vännerna. Men jag har bestämt mig för att jag ska ha kvalitetstid i bäbisvärlden tillsammans med William så hans mamma och pappa få supa till det och må skit imorgon ;)

Så jag och herr W ska nog ta oss en promenad senare ikväll och kolla om vi ser en brasa. =)
Men först ska vi käka en mysmidda.
Han ligger för övrigt och äger min säng så det vart inte så mycket vila för min dekl inte. Så här hamnade jag. Bra egentligen med tanke på att ja inte förgyllt erat liv på mycket mycket länge. Men har faktiskt tappat bloggintresset rätt hårt.
Plus att det inte har hänt nått speciellt. Jag har bara mina konstiga funderingar som vanligt.
Så jag har låtit er sluppit dom.

Men annars mår ja som på topp lixom.
Haft en tung period i livet men det är väl helt naturligt när man inte kan " kontrollera" allt som händer runt om en.
Har tappat suget totalt till att festa. Börja ja bli gammal eller är ja bara klok? haha
Själv är ja stolt med tanke på hur jag har levt.
Men jag tror även att jag sparar mig till min lilla resa som är mycket nära nu! Ojojoj
Tre veckor, sen är ja äntligen i värmen för att tävla mot ligan här hemma om vem som är brunast. =)

VAD GÖR MAN!?
Nu börja man känna sig meningslös.. haha
Det är sommar väder och mini sover. :S Man vill bara väcka han så man kan gå ut och leka eller gå ner på stan och........äta en glass.

Nämen vad säger man?
Jag har inget vettigt att säga så jag ska nog avsluta nu och bege mig in i duschen för det hann ja dock inte imorse :S
Ovanligt att jag hittar nått annat att göra istället.

Så ha en bra valborg och hoppas ni mår skit imorgon ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback