vad ska ja göra??.........

2009-12-08 @ 21:49:42
.....jag är som klyven i flera bitar just nu!

Jag mår illa, ja spyr, älsklingen är i bajs östersund och här sitter jag. Med bara några timmar kvar på mitt internet. Imorgon är vi helt isolerade från omvärlden aka facebook saaaajjt. aiiight!

Men det ska bli skönt att slippa internet ett tag. =)
Bara ägna oss åt dom extremt bra kanalerna och utbud av serier. UNDERBART!

Nog om det, åter till mitt kräkandes. Min största fobi är att kräkas. Ja badar hellre med ormar,(kanske) än att kräkas.
Dels för att det är extremt vidrigt och man kräks mer och mer och mer när man kramas med toaletten.
För det andra känns det som om att man ska få sällskap från den bakre delen med och det känns som alla inälvor är på väg ur en! Vidrigt Gud.

Jag blir upprörd.

Imorgon ska jag jobba med. Hoppas det funkar, men i regel bruka denna insident på senare tid alltid uppstå på kvällarna. Hmmmm


Nu ni vankas det en kvällsdusch samt en nattsmörgås. Imorgon ringerplinger kl 05.15.

Så nu tackar jag för mig/oss så hörs vi om ett tag (läs längre tid).
Puss och kram vi ses på stan angelica heter jag ;)

Kommentarer

Postat av: Slämmie

Du får ta med dig datorn in till mig så kan vi lana :p hihihihihihihihihihihi

2009-12-09 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback