Färgen kliar

2009-01-12 @ 20:43:33
Japp, ja sitter nu hos Emma med färg i håret. Det kliar å ja blir galen.
Ja vill klia men ja vill inte få färg under mina sviiiiiin dyra naglar.. hahaha
GOLDDIGGA!!!!

Jaha jobbat idag ha man gjort. Trött o slut men bara att bita ihop!
Ner på stan med moder jord för att boka den extremt underbara resa som ja o min mamma samt hennes o mina kamrater ska åka på den 23 maj. Är bort två veckor..... och ja ja vet, det kommer vara jobbigt för er. Men ja håller er uppdaterade. Ja ska må så gott, ta hand om mig själv och försöka komma till ro inombords.

Helgen ha iaf vara LUGN!
Va endast hemma med dom underbara o splade kort o myste.
Skönt som faeeen att ta det lungt iaf.=)
Men till helgen som kommer kanske man offfra sig för lite alkohol.. Men endast KANSKE!

Nej hoppsan Hoppsan, nu ska ja tvätta ur färgen sen ska ja "hjälpa" Emma o packa.. NOT!
Sen bär det av till Haga för Filmtajm.
Så kära läsare och kära mamma, vi hörs sen.


Jag älskar min familj, ni är som gjutna i mitt hjärta.
*vuxenpoäng*

Linda, i miss jo
Emma, dig hinner ja aldrig saknar, för du är som en böld i röven.
Anja, Vart är du gumman? i miss jo
My, Brr dig saknar ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback