Några rader....

2009-01-29 @ 18:46:11
...vill ja tilldela er mina kära läsare (typ 1000 st om dagen) Weeeeei.. Not

Sitter på jobbet och mår som en prinsessa. Snart hemgång och då är det soffan som gäller. Är sjukt trött och ha många underbarar dagar framför mig i byggnaden. =) En helg till.. haha

Kan mycket möjligt bli en utgång på lörda igen men egentligen känner ja nog inte för det, ha bättre saker för mig.. haha
;) ;) ;)
Och känner ja inte för att gå ut så tro ja nog att ja ska försöka kidnappa min älskade systerson William för att få lite perspektiv inom babyvärlden!

Va ner o solade igår med Linda en sväng på kvällen, ap skönt och ap röd idag. Men vad gör det? =o

Men åh, det finns inte bloggkänsla, vart är den? Haha
Det händer rätt mycket nya saker i mitt liv som ja inte kan gå in på, men ja kan ju iaf säga som så att I´m Happy Again...haha

Och btw, no smoking for me anymore... =) (?)
Och ja ska även ta min vikt upp till den seriösa nivån. Insåg igår att det va kanske dax att börja "jobba med kroppen" lite.. haha

Nej nej, nu ska ja flyga in till salen ja befinenr mig i och göra en insats tro ja. =) Jaa.. det få nog bli så.


Såå... so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback