Pain... som vanligt

2009-01-07 @ 02:31:25
Nu är det tungt igen.
Vad äre det som händer med mig?!!
I flera dagar ha ja varit på dåligt humör, Why?
Förmodligen pga jobbet, det är nog där allt sitter... Om det ändå kunde vara det. !! Åhh ja blir så besviken på mig själv.
Nu är ja på mycket djupt vatten igen. Åter ska man måsta simma i land med svansen mellan bena och börja kämpa sig igenom sanden!
Ja är heeeelt jävla otrolig.

Saknade är så enormt stor, ja vet inte varför. Ja ha plågat mig själv nu så länge att ja borde veta att livet inte blir bättre av att sitta o grubbla om nätterna istället för att slå tillbaka känslorna o leva på minnet. Nej då ligger man i sängen o tänker tillbaka så djup på det som hänt o det man ha förlorat, så tårarna kommer!
Varför kan ja inte vara "tacksam" över att fått delat mitt liv tillsammans med männsikor som ligger varmt i mitt hjärta, och bara gå vidare!?
Eller klart ja är tacksam, va inte så ja mena. Ja menar att varför ska ja ett år efter bomben fortfarande inte kunna släppa in någon annan? Eller släppa in, klart ja kan det men endast ytligt. Ja vill, ja behöver det och ja ska kämpa..
Nu är vi tillbaka i det där jävla kämpandes. Ja klarar det aldrig, ja säger det bara med det blir aldrig så..

Om nätterna gråter ja som sagt mycket. Vilket är rätt bra men börja bli jobbigt. Ja vill ha en trygghet. En trygghet som är helt obeskrivlig. Ja vill inte lägga mig ensam när ja är ledsen. Ja vill ha en famn att krypa upp i. =) Prinsen vart är du?!?!?!

Jaja tiden få visa vad som ska hända i fröken Perssons liv. Ja få fortsätta ha min fasad på tills den aoutomatiskt spricker. 

Ja är en lossas tjej, en tjej med två personligheter. Den glada o spralliga tjejen som klackar denna värld med en höger. Sen efter allt för många klackar så kommer den tysta o seriösa tjejen fram, tjejen som få ta skiten som den spralliga tjejen ställt till med.. haha Yes så gör vi!!!
Fuck the World

Haft en rätt okej dag/kväll tillsammans med dom helt underbara människor som finns i mitt liv.

Linda o Emma är mina älskade änglar som ja äslakr från djupet av mitt hjärta. Ja vet inte hur ja hade klarat detta år
utan erat stöd och utan eran kärlek. Ja är er evigt tacksam =) Mina pärlor..

Imorgon ska ja äntligen få pussa på min undebart älskade William. Han är ett barn som är så älskad av oss alla. Våran kärlek till det knytet är obeskrivligt. Ja skyddar han med mina vingar och kommer alltid göra det, ja offra mitt liv för han! =)

Nä nu ska ja sova så ja orka åka pulka hela dagen imorgon =) Sen imorgon kväll är det massa mys med godis o Pippi... Finns inget bättre... Lalalala

Nej Sov gott
Hej påre

Kommentarer

Postat av: jeanette

hej gumman! Hur vet du att längtan inte är lika från det andra hållet, har du pratat med personen i fråga? Jag förstår vem du menar så det är därför jag undrar, för ni var ju ganska tajt och alla kan behöva ett uppehåll. Jag tycker ni ska träffas och prata med varandra. Gör ont i mig om du ska vara så ledsen inombords och inte våga ta fram det. Du är alltid välkommem att komma och prata om du känner att du behöver det. kram

2009-01-12 @ 11:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback