Naaaajzh

2009-11-17 @ 17:12:11
Jag ger upp detta nu känns det som. Det finns ingen tid till att underhålla agge blogg lovers. =)

Men kan berätta lite kortfattat om vad som händer i Persson aka Anderssons liv.
*Köpt en bil
*kollat på bigger lya....

.....ja så va det inte mer!
Men det är massa små saker som hela tiden kommer emellan. Sen hör det till saken att ja inte vill blogga när herrn är hemma heller. Så när han åker på jobbet tänker jag alltid att ja ska blogga, men alltid uppstår det något hinder ;)
Men jag grinar inte, bara ni!

Så vad ska ja berätta nu?
Det finns saker ja vill berätta men kan inte rikitgt, iaf inte här på bloggen. ;)
Är sjukskriven nu pga av ryggen.. :S
Kanske inte allt för intressant men vad ska ja skriva då?

Nä nu hinner ja tyvärr inte skriva mer, måste plocka undan och diska innan William kommer och umgås med mig.
Pözz daaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback