v.28 och tröttheten börja komma ikapp mig...

2010-04-08 @ 18:02:26
Jag är ständigt trött, är det så det ska vara när man är preggo?
Ja sover så ofta som jag kan.
Har jag varit igång i två dagar är jag död och grinig en vecka framåt.
Känns som jag fortfarande inte har tagit igen mig efter vårat håll i gång här i påsk.

Somnar varje kväll strax efter 21 och är klar vaken vid 7-tiden varje morgon. Jag pallar inte hålla mig vaken, jag har försökt men det går faen inte. Jag dör som av! Sen en natt i mitt tillstånd är ju lite krävande med. Toabesök ca 8 gånger på dom små ynka timmarna. Ändå sover jag då, då kan ni tänka er hur ofta jag sitter på ringer på dagarna när jag är uppe och rör mig och donar! Typ en gång i kvarten.......

Är hemma nu och det känns skönt, skönt att få sova i min sängen, ligga i min soffa och ja bara få vara bland mina eller våra saker. :D

Åker till sundsvall igen den 12.de för den 13.de ska ja till Barnmorskan och sen den 15.de börja jag jobba igen. Jag hoppas ja kommer lunna göra några pass innan jag går på HP.
:D

Var ute och gick idag, gick i ca 40 minuter och efter 20 minuter så gjorde det så ont så jag fick sänka mitt tempo, jag sänkte så mycket att jag blev omkörd av två damer med rollator..................... hur ska detta gå? Jag kan knappt gå till tvättstugan som ligger 20 sekunder härifrån utan att jag tro jag ska avlida. :S men men, vi få hålla tummarna att det "går över" snart.

Babe J är på fotbollsträning och bygger muskler och bollsinne medans jag ligger i soffan och absolut inte bygger muskler. Jag känner i ben och armar hur svag jag blivit på senare tid. Förr kunde man ju iaf bära tre lite mjölk utan att få mjölksyra. Nu kan jag knappt dricka ett glas mjölk utan natt det sätter spår. Men jag grinar inte för det.

Jens har gjort barnrummet till ett gym så det kanske finns några enkla kg man vågar ge sig på för att man sedan ska kunna palla bära the kid :D
Men det återstå att se hur det blir med den saken!!!

Nu ska jag börja med maten och sen ska jag ha en Myskväll i soffan heeeela kväll, eller man kanske ska säga, dom få timmar man har kvar innan man somnar till! :D

*HAPPY FACE*

Kommentarer

Postat av: jeanette

ja det är alltid roligt att läsa din blogg man får sig ett gott skratt. Ha det bra gumman så hörs vi kram

2010-04-11 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback