24 år, ** kg lätt och fruktansvärt vacker!

2010-12-30 @ 21:28:35
Det är jag det... fyllde som sagt 24 panner här i dagarna! Tack tack
Det känns såååå skönt så, känner mig som en ny äldre kvinna faktiskt...
Nä jag skoja bara, jag känner inte ett skit! Jag är lika vacker nu som jag va för några dagarn sen, sen har man några skavanker men det har väl alla.
Ang mitt förra inlägg om min plan på vikten.....ja står fortfarande fast vid att jag ska leva som jag gör! Än så länge är jag inte allt för missnöjd med buken, röven eller låren! Det är lixom snyggt...
När jag sitter på golvet är det mjukt och skönt och jag kan samtidigt luta mig lite framåt och då kan jag vila mot buken... låren är perfekt för då kan Agnes sitta mjuk i mitt knä. Så fuck the bantning, jag ser ju bara fördelar med att vara lite stadigt byggd!

Nä imorgon är det nyårsafton och ja hur känns det? Ska bli mysigt att fira in det nya året tillsammans med Pappsen och resten av la familija! Men det är lite jobbigt med smällarna, känsliga öron ja! Det blir till att proppa in bomull i örona innan man knoppar annars får jag nog hjärtinfark av allt pangande! Tur det bara är en gång per år och några dagar till......... sånt blir jag galen på! Fan rent ut sagt, redan igår och dagen innan det så höll det på att smällas, WHY? måste folk träna eller vadå?

Nä nu ska ja gå en sväng med hunden sen ska jag sova!
Hörs på en annan dag kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback